Volgende keer krijg je gewoon een merrie! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Volgende keer krijg je gewoon een merrie!
)
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom dat prijsverschil blijft. Een merrie kan je wel mee verder fokken, maar dat is toch ook niet voor alle merries weggelegd? Een hele goede merrie, dat die sowieso de fokkerij in gaat, dat begrijp ik, maar dan gaan de 'mindere' merries toch niet zo veel geld of wel?
Ik had er mij enigszins aan verwacht, maar toch had ik nooit gedacht dat het zo extreem zou zijn. Het zijn ware spiegeltjes
Als het maar gezond is.
Ze heeft al 4 merries en 4 hengsten gegeven, dus het kan alle kanten op
Vorig jaar had ze een merrietje.
)
hihi) ik ben onwijs blij met deze oplossing
woogy schiet op!
.
.

vooral biscuit x rocky. En Bibi natuurlijk
Bij de hengsten was het een mannelijke DA. Nu was het een vrouw, dus hopelijk heeft die wel naar de wensen geluisterd.
Pretty schreef:Luna maar dat was inderdaad ook geen gezonde buik. Ze lijkt erg op mijn Vera op dat gebied,die is ook weer zo zwaar,ik hou mijn hart vast dat het goed gaat. Tot nu toe altijd wel,maar we moeten toch echt bij de bevalling zijn om ze wat te helpen. Ik zie liever ook een iets bescheidener buikje. (en dan ga ik twijfelen of ze drachtig zijn dus het is nooit goed.)

ik laat dit jaar mijn merries allebei dekken. Dus hopelijk als alles goed gaat, volgend jaar voor het eerst 2 veulentjes...

en nu moet ik snel mijn vriend van zijn werk halen. De rest volgt vanavond.