Heb idd beide North Star en Gypsy Lane ook aan staan, en merrie van North Star doet idd wat onrustig aan. Ben benieuwd!
jolandje
Geplaatst: 26-02-13 13:49
jolandje schreef:
wat ligt daar bij north star nou rechts achter?
quote mezelf even, zou het een kat of hond geweest zijn? het was indd geen drol, leek een dier, ik was al bang dat het een veulentje was, maar gaat goed
Wow is mams nou zo boos op de omstanders of het veulen ?
NathalietjeB
Geplaatst: 26-02-13 14:00
ja is weer snel gegaan deze bevalling... denk dat die van north star ook wel zal gaan vandaag is veel rondjes aan t lopen nu dr staart meer van zich af... en wat dat nou net was in stal ik heb nog steeds geen idee
NathalietjeB
Geplaatst: 26-02-13 14:03
_Mondy_ schreef:
Wow is mams nou zo boos op de omstanders of het veulen ?
haha geen van beide hoor t veulen is even aan de kant gelegd zodat de merrie gewoon even op adem kan komen en gewoon rustig kan opstaan zodat ze niet op dr veulen staat wat een vreselijk leuk bont ding
de merrie van north star zal ook gaan denk binnen nu en een uur ze is ech zo onrustig...correctie binnen nu en een half uurtje denk ik zo maar eens
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 26-02-13 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt
jolandje
Geplaatst: 26-02-13 14:04
ja mooi bontje, ik vind dat wel verstandig hoor , het veulen even iets aan de kant, het stimuleert moeders ook vaak eerder op te staan