Wat een vlugge bevalling zeg! Maar zo leuk om te zien.. ik word er dan gewoon bijna emotioneel van! Hihi.. Moeder heeft het inderdaad nog lastig met de naweeen.. Veulen doet al goed z'n best om in de benen te komen!
Een twee.. ah, toch mislukt.. hihi.. de achterbenen willen nog niet helemaal.. Merrie wil rollen, maar duwt zo het veulen opzij! Veulen een koprol.. hihi..
Jaaa het goeie topic gevonden, heb de bevalling ook gezien, maar reageerde per ongeluk int 2011 topic, whoeps! Maar wel gaaf, barnalarm stond 2 seconden aan en floep: High alert!
Teigetje008
Geplaatst: 11-01-12 13:56
Superhafjes schreef:
Jaaa het goeie topic gevonden, heb de bevalling ook gezien, maar reageerde per ongeluk int 2011 topic, whoeps! Maar wel gaaf, barnalarm stond 2 seconden aan en floep: High alert!
en je laat hem open staan, dus bv in een apart tabblad. Je moet er wel op letten dat het geluid van je computer aanstaat. Als er een LOW alert is, krijg je het geluid van een galopperend paard. Dit betekend dat de merrie wel erg de tekenen vertoond van een naderende bevalling. Bij een HIGH alert krijg je een hinnikend paard, dan is er bijvoorbeeld een pootjesblaas gespot of begint de merrie weeën te krijgen.
Als er een alert komt, zie je onderaan de pagina van de site een linkje omhoog komen. Als je op deze link klikt ga je naar de webcam van de betreffende merrie.
Je kan links bovenaan de pagina op 2 knoppen drukken om te horen hoe de alerts klinken.
Als je kijkt boven de cams van de merries zie je 2 knoppen staan met low en high alert. Het heeft geen zin om hierop te klikken, want wij kunnen de alarmen niet aanzetten (ik volgens mij wel de low trouwens, maar dat weet ik niet zeker, komt omdat op ik marastare zit).