Een voor een springveulen kan ze ook nog aardig lopen, was alleen te laat met de camera, maar ze gooide er zo een prachtig drafje uit!! Dus daar was ik vanmiddag heel blij mee (zwakke gang van mama)!! Ik zit nu te denken om toch de veulenkeuring te gaan doen... maar heb er totaal geen ervaring mee..
laffayette
Geplaatst: 18-04-11 18:42
jeeeeeeeeeeeeeeeeee zilver!!! ben ook zo benieuwd voor je, echt wel Hoop dat je vannacht een veulen hebt!
en hier komen schitterende veulens voorbij gevlogen wooooww.... word echt jaloers op alle die al een veulen hebben!!! haha
Dustin, wat een liefie Gerano en een bijzondere datum Dela, van mij mag je Grace vaker spammen, want een aandoenlijke foto die eerste. Krijg er moedergevoelens van ( ik heb er al twee hoor|)
pff ik heb "even" 20 pagina's bijgelezen, jullie gaan veel te hard! Ik zag 3 hele mooie veulentjes van vannacht en las dat het spannend gaat worden voor zilver. Hier weer niet veel verandering , zuur heeft me volgens mij echt voor de gek gehouden. Ik kan wel merken aan zuhra dat ze het nu echt helemaal zat is. Ze wil niet meer lopen en is de andere paarden aan het jennen, al het eten is voor zuhra en als een ander paard het ook maar waagt om naar haar plukje gras te kijken jaagt ze hem de weide uit. Naar mij toe is ze weer wat chagrijniger. Ze wil nu wel heel graag op stal staan, dat wilde ze vorig jaar ook vlak voordat het kwam. Uier is sinds zaterdag niet heel veel meer veranderd, ja het zakt wat meer naar onder en de tjoepkes spenen verdwijnen nu haast in het uier. Banden zijn zo slap als maak kan en vulva staat al een paar dagen iets open. 's Nachts ligt ze veel en lijkt dan ook wat last te hebben van voorweeën. Nou ja ben benieuwd hoe lang mevrouw mij nog voor de gek gaat houden. Ik heb nu iig een weekje vakantie dus dan kan ik haar mooi in de gaten houden.
Wat een mooi Grace'je! Er wordt vannacht wat geboren hoor, want toen ik vanochtend terugkwam van de paarden zat er naast het landgoed van Beatrix een Ooievaar op een lantaarnpaal. Ik heb er hier standaard een stuk of 10 op voorraad.
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 18-04-11 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt
grace is een mooie dame. Kom hiernet vanbij lady en jewel. Jewel heeft vandaag haar eerste stapjes aan het touw gezet zonder al te veel verzet, ik ben enorm trots op haar.
SharonIndezz
Geplaatst: 18-04-11 19:10
Rowan van harte, het is je gegund, knappe baby hoor!
DL: leuk veulentje, en heel bijzonder dat het net op de datum van Miracle is geboren. Het lijkt wel of ze gewacht heeft tot dat moment. Ben benieuwd naar de rest van de foto's!
Diane65
Geplaatst: 18-04-11 20:23
Zo te lezen gaat het spannend worden voor een aantal bokkers.
Woensdag wordt Bridie thuisgekeurd door het KWPN. Ik hoop dat ze in elk geval Stb-Ext wordt en diep van binnen hoop ik dat ze maat en beweging genoeg heeft om sterwaardig te zijn.
Fotospammetje van Bridie en Gilly-Gail afgelopen zondag en ja, het halster is veel te groot (krijg morgen een klein halstertje)
rennen kan ze toch ook hoor: maar dan moet ze niet voor mams voeten lopen.
Magic_Ice
Geplaatst: 18-04-11 20:53
Venus haar uier veranderd wel op het moment, ze krijgt tjoepkes maar nog geen hars/melk/vocht of zo... Ze is een beetje in zichzelf gekeerd en een beetje triest, veranderd veel van houding, dus ik hou haar maar wat beter in de gaten vannacht voor de zekerheid, ik verwacht geen veulen maar je weet maar nooit.
DL Gefeliciteerd!!!mooi idee dat hij geboren is op de sterfdatum van je vorige veulen.
Laatst bijgewerkt door Magic_Ice op 18-04-11 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt