Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar wat mij betreft mag je nog wel voorbij komen in dit topic hoor!

Vandaag had ze geen oog meer voor de buurmannen, dominant als ze dan weer is werden ze kwaad weggejaagd.
Dus nu begint het aftellen van 19 dagen voor ze gescant kan worden, spannend! Besef komt langzaam.

, maar zie dat er ook nog veel mensen aan het wachten zijn op een drachtige merrie, dus heb me maar al gemeld
.
Hopen dat je merrie drachtig is.

Pammes84 schreef:nou, iedereen die geholpen heeft met duimen....super bedankt! Het heeft gewerkt!
Ik had het echt niet verwacht, ging met de instelling van: weghalen en opnieuw beginnen naar stal vanmorgen, nog even een schietgebedje terwijl ik Pam uit het land ging halen en daar was de veearts.
Gelukkig kon iemand even een been vasthouden waardoor ik zelf even mee kon kijken en daar zat..1 klein flubberig vruchtblaasje zonder iets en 1 grotere vruchtblaas met een kloppend hartje!! Er is er dus toch echt 1 afgestorven en madam is dus nu echt serieus helemaal officieel drachtig van 1 Rubus Veulen!!
(voor mijn gemoedsrust zal ze waarschijnlijk over 2 weken nog even gescanned worden voor de veearts met vakantie gaat)
Ik ben echt zo blij!

Volgende week komen ze (merrie plus veulen van dit jaar) eindelijk naar huis
Kan niet wachten! 

Worden hier elk jaar stuk of 6 veulens geboren, maar je eigen beestje is toch echt anders.