Janski schreef:ik zit er ook weer klaar voor.. maar wat mis ik welk veueln is dood die van Mia??? ?????ja die is helaas overleden
Janski schreef:ik zit er ook weer klaar voor.. maar wat mis ik welk veueln is dood die van Mia??? ?????het veulen wat eergisteren is geboren is gestorven helaas
ik had net al een appel..snoep verstandig,eet een appel (zoiets was het toch?)edit; was maar goed dat ik de update zag
janski, klopt veulen van mia is dood, infectie, waarschijnlijk door het eten van de mest van de moeder
wat afschuwelijk!! infectie lees ik bah.. wat ontzetend sneu zeg. Nou dubbel hopen dat hier een mooi gezond veuelen uit komt.
inowa schreef:ik had net al een appel..snoep verstandig,eet een appel (zoiets was het toch?)edit; was maar goed dat ik de update zag Sureeee wat jij wil geloven
Ik blijk ook kijken Zit nu gezond aan flesje water.Zometeen lekker een miniola of hoe je het schrijft eten :pzo sinasappel kruising
daarom heb ik altijd een baal stro in de hoek liggen, dat zit lekkerder en daarna heb je gelijk stro om op te strooien
horsii schreef:Ik blijk ook kijken Zit nu gezond aan flesje water.Zometeen lekker een miniola of hoe je het schrijft eten :pzo sinasappel kruising hey die heb ik ook nog liggen!!
mmmm, paarden zijn daar wel erg goed aan de mensen gewend, hier maakt het ook niets uit, gaan bijna op schoot liggen om te bevallen