Super! Echt ontzettend leuk voor je dat je nu dan een gezond en zo op de foto's te zien prachtig merrieveulentje op stal hebt staan. Alles goed met moeders en dochter? En en en... al een naam bekend?
Gefeliciteerd en genietze, nu maar hopen dat het weer een beetje mee gaat zitten; stoelen bij de wei en genieten maar!
shera
Geplaatst: 26-03-09 10:13
gefeliciteerd!!!
Pien_1
Geplaatst: 26-03-09 10:15
Vanmorgen dacht ik ff gauw lezen en ja hoor een merrie! Gefeliciteerd, fijn dat alles goed gegaan is, eindelijk genieten!
Trouwens, wat lijkt deze dame op Engel! Wat is de naam van je schoonheidje?
purple
Geplaatst: 26-03-09 10:43
Wat een poepie Dit veulentje is nu natuurlijk extra speciaal en zal jullie verdriet om Engel vast wel troosten Ben ook wel benieuwd naar haar naam.
DesireeK
Geplaatst: 26-03-09 10:49
Gefeliciteerd!!!!! met deze mooie dame Fos ook gefeliciteerd.... Op naar de volgende Maar eerst maar ff bijslapen hoor....
Foss
Geplaatst: 26-03-09 11:03
Jij ook gefelicteerd echt een mooi veulen en een merrie dat is fantastisch geeft weer een beetje troost, geniet ervan en probeer zo alle narigheid even te vergeten je weet het hoort er ook bij maar je hoopt nooit dat het jou overkomt.
Heeft deze schoonheid al een naam?
Ons veulen heet Sally van de Fjorkahoeve, al onze veulens krijgen een naam uit de disneyfilm Cars daar is mijn zoontje helemaal weg van.
Hartelijk gefeliciteerd! Wat een prachtig merrietje! Geniet er maar lekker van!
ladylisa
Geplaatst: 26-03-09 11:45
gefelicteerd met het mooie gezonde merrieveulen nu mijn shetlander snoepie nog
Tat_jana
Geplaatst: 26-03-09 11:55
oooow wat leuk voor jullie van harte gefeliciteerd met de knappe dame. zoals eerder gezecht is ze gewoon net zo mooi klaar voor de buitenwereld als de kleine engel die nu vast trots van boven kijkt hoe blij jullie zijn met deze nieuwe stalbewoner.
heerlijk fury ook nog helemaal nat,, tis ook niet niks met zo een vacht..
pracht meid en super fury
@ het boktteam,, mogen we nu ook het leuke nieuws in de titel
idd fijn dat dit veulen gezond en wel op de wereld is gekomen . het verzacht de pijn van engel maar engel zullen we nooit vergeten .
de naam van het veulen is vlammetje dat heeft wopkelover hier van bokt verzonnen en is de dochter van vriendin van mij .
het is ook echt een klein vlammetje ze weet al precies hoe dr oren in de boze stand moeten en als ze iets niet leuk vind laat ze het goed merken. echt een draakje maar zon heerlijk ding .
vanmiddag zal ik droogfotos maken en evt buitenfotos .
heb net van harryhorse een honde dekentje gehaald zodat ze evt vanmiddag ook lekker naar buiten kan .
de volgende 2 staan al weer klaar . mandy en gipsy . mandys veulen is gister aan het proefdraaien geweest en aan dr doen en laten had ik haar eigenlijk voor afgelopen nacht verwacht .