Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annetje schreef:Kraamkliniek, leuk nog zo'n veulentje erbij! Ziet er ook leuk uit.
Ik snap alleen niet helemaal wat jullie voor stal hebben (ja een kraamkliniek neem ik aan) maar wat houdt dat precies in? Merries komen daar een paar weken voor het bevallen, poepen het veulen uit en gaan na een paar weken weer naar huis?
Ik
wilde trouwens niet achterblijven met het plaatsen van een foto
Faniek schreef:Nou zo'n reactie hoeft ook weer niet? Ik zit niet alleen op kraamstal soms lees ik ook nog wat anders....
mandy_b_s schreef:
20 euro op rekening van M rademaker...
mandy_b_s schreef:heb je anders het telefoon numme rvan faniek ?
dan bel ik haa rwel even.. ik wil niet vooroordelen hoor, maar ik vind dat toch een beetje eng, ik ken je niet echt enzo..
djuno schreef:
en Faniek ken je wel? Iedereen op de belboom heeft zo spontaan haar (
of zijn
) nummer doorgegeven.....niks engs bij hoor. Maar pm Faniek ... ziet ze het straks wel...no problem
Sjoert schreef:mandy_b_s schreef:
20 euro op rekening van M rademaker...
serieus ?![]()
![]()
mandy_b_s schreef:trusten !![]()
@ sjoert ; pfff.. ik denk al
@ Djuno ; ja ik bedoel het neit persoonlijk, maar faniek heeft van iedereen de nummers enz.. je begrijpt wel wat ik bedoel?
mandy_b_s schreef:trusten !![]()
@ sjoert ; pfff.. ik denk al
@ Djuno ; ja ik bedoel het neit persoonlijk, maar faniek heeft van iedereen de nummers enz.. je begrijpt wel wat ik bedoel?
mandy_b_s schreef:Faniek schreef:Nou zo'n reactie hoeft ook weer niet? Ik zit niet alleen op kraamstal soms lees ik ook nog wat anders....
neeee... ik bedoelde is ze al weg dan ?
ik zag nl. net je bericht staan.. en weet ik veel.. anders bedoeld
Sjoert schreef:
Wij hebben allemaal de nummers van elkaar...
*op goed vertrouwen gebasseerd.
Sjoert schreef:djuno schreef:
en Faniek ken je wel? Iedereen op de belboom heeft zo spontaan haar (
of zijn
) nummer doorgegeven.....niks engs bij hoor. Maar pm Faniek ... ziet ze het straks wel...no problem
Scherp!
maroes schreef:Leuke foto`s allemaal zeg!
Weet niet hoe ik dat voor me kaar krijg,dus helaas !
kraamkliniek schreef:Inderdaad Sjoert, goed geteld. Je ziet Drie webcams gelinkt.![]()
Die andere twee worden gebruikt door eigenaren die niet via de website kijken.
De merrie die net geveulend heeft staat niet bij een cameraje zult het dus zonder die beelden moeten doen