Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eilinora schreef:Moet ik in ons namenbestand kijken? Zat namen hier met 250 melkkoeien (droge en jongvee niet meegerekend)
Knolselder schreef:Wat een lief koppeltje zo Yaartje. Verspillen ze zo niet veel hooi?
Cynthia, hopelijk blijft de droes weg bij FI. Het is zo een rotziekte… gelukkig lijkt Idris erdoor te zijn.
Neonlight schreef:Ik tel meestal een dag na de inseminatie, inseminatie is 's avonds en de eisprong is dan nog niet geweest, dus om die dag al te tellen is jezelf voor de gek houden.
Setteli, ik vraag me af hoe je op Pjotr komt voor Phoebe? Stekerig voorbeen, weke rug, en de maat, ik vind het niet een toevoeging voor Phoebe.
Setteli schreef:Neonlight schreef:Ik tel meestal een dag na de inseminatie, inseminatie is 's avonds en de eisprong is dan nog niet geweest, dus om die dag al te tellen is jezelf voor de gek houden.
Setteli, ik vraag me af hoe je op Pjotr komt voor Phoebe? Stekerig voorbeen, weke rug, en de maat, ik vind het niet een toevoeging voor Phoebe.
Ik tel ook dag na inseminatie, als het ei dus weg is.
Ik snap wat je bedoelt met de weke rug, het stekerige voorbeen zie ik zo niet (maar ik heb ook maar 1 filmpje kunnen vinden van hem). Tja die maat, ik wil graag wat kleiners. Ik kom in de C maat nog niet direct iets tegen wat me aanstaat.
Maar voor ik beslis of ik haar weer laat dekken, wil ik eerst afwachten wat ze er dit jaar van maakt. Misschien wordt het Mr Right wel nog een keer
Cioccolato, lekker boos paard, hahaha. Phoebe doet naar de andere paarden ook zo, maar alleen op stal, niet als ze buiten lopen.
Quir schreef:Ik weet anders nog wel 3 hele gave kleine pony hengsten!
[ [url=m/G20CBS.jpg]Afbeelding[/url] ]
134 palomino
[ [url=m/NtCNez.jpg]Afbeelding[/url] ]
134 palomino
[ [url=m/FdG5zn.jpg]Afbeelding[/url] ]
128 cremello