Getsie, wat een vervelende afsluiting van het jaar... Wel mooi en eerlijk tegenover het paard. Desalniettemin enorm verdrietig... Sterkte!
stal_HD
Geplaatst: 24-12-20 18:07
Sterkte Cp. Dat is niet leuk om een dier te verliezen, zeker zwaar als ze nog zo jong zijn.
Hier alles rustig. Morgen de 1e op 200 dagen. En maandag de 2e.
Ik denk dat ik morgen de hengsten ook naar huis haal. Mooi even de tijd voor. Laatste dagen lange dagen gemaakt en te weinig licht nog om de heren te verhuizen. Morgen is dan een uitgelezen kans hihihi.
Wat een mooie kerstfoto's allemaal! Ik had gisteren ook allerlei accessoires mee naar de stal en de kinderen, begint het water met bakken uit de lucht te vallen. Kinderen niet in de gaten want de hoefsmid kwam. Kwamen ze binnen van kop tot teen zeiknat van in de plassen te spelen. Doei kerstfoto's! Misschien volgend jaar
Met het einde van het jaar in zicht, begin ik wel nog meer benieuwd te worden naar de aankomende veulentjes Alleen echt irritant dat ik geen dekdatum heb van Patty.
Hier heb ik vandaag Lotus voor het eerst gereden na haar inrijden. Ik had wat spanning doordat ik er in oktober vanaf was gemikt maar ze deed het super. Maandag weer. Buikje valt nog mee maar ze werkt ook nog.
Echt enorm wennen, moest aan 100 dingen denken die normaal 'vanzelf' gaan maar super leerzaam.
Wat een super kerst leuke foto’s allemaal! Met die kransen zijn echt zo leuk!!
Ah Riv-Q wat goed weer fijn op Lotus!
Bijna begint t nieuwe jaar! Zoals ik al bij meer voorbij zag komen super benieuwd naar de veulentjes, lijkt ineens zoveel dichterbij... Maar ik ben ook heel erg benieuwd naar alle namen!!
Kate vandaag 213 dagen. Baby was heel druk vandaag! Heb haar flink gevoeld... zo fijn
KahluaB
Geplaatst: 24-12-20 22:30
Ik vond deze voor dit topic wel toepasselijk..
Laatst bijgewerkt door KahluaB op 24-12-20 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier is ook een waterval naar beneden gekomen de laatste dagen. Ik wil mijn bak/paddock graag opknappen aangezien het zand na 8 jaar nu wel ingezakt/dichtgeslibt is, maar dat lukt niet als het zo nat is.
Over een week begint het nieuwe jaar! Laat maar gauw komen hoor!!
Laurentii
Geplaatst: 25-12-20 13:30
Icecrystal, prachtige foto's!! Op die foto waar ze zit, zie je echt dat het een één seconde aandachtsmomentje was haha.
cp112, sterkte! Hier ook eentje met veel artrose in de voorvoeten. We bekijken het jaar per jaar. Je wilt ze nog het beste leven geven, maar als het niet meer gaat ...
Ik heb vandaag ook nog enkele nieuwe foto's gemaakt. Olly, nog 61 dagen te gaan. Ze heeft zichzelf een extra vlek gegeven
Haar buik heeft even naar beneden gehangen, nu gaat het meer zijwaarts