Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:Joehoeww de tweede merrie veilig. Zo leuk, echt al aftellen voor sommigen hier. Wij zitten nu op 270 dagen, dus nog 50 te gaan tot ze veilig is.
Heeft er nog iemand een camera tip? Ik heb kabel naar de stal getrokken zodat ik niet via de wifi hoef want die verbinding is zo slecht. Alleen werkt deze camera dus alleen op wifi kwam ik gisteren achter. Ik zoek dus een camera die ik kan aansluiten via de kabel, maar waarmee ik wel via een app op mijn telefoon overal erop kan kijken. En dan het liefste ook nog een beetje betaalbaar.
stal_HD schreef:Knappe buikjes komen er voorbij zeg.
En al twee zeker veilig.
CP je merrie maakt je wel druk zo. Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren en wat ze in petto voor je heeft.
Hier vanmorgen maar eens gependeld. Meestal heeft hij het bij het rechte eind. Enya en kid krijgen volgens de pendel een hengstje. Ik ben benieuwd. Ik had liever een merrietje gehad... Heb al zoveel hengsten gehad de laatste jaren. Wordt weer eens tijd voor iets meer merries. (vind ik toch en volgens de statistieken is het toch 50/50). De verhouding bij mij is nog zoek hihihi.