Dat word tijd marja ik zit maar te wachten hoor helemaal niks van die update's whahaha
Cyta
Geplaatst: 14-02-13 21:55
Mijn merrie is een Udo van het Maailand (Darco) x Landaris, volledig springgefokt dus. Ze wordt dit jaar 11 jaar en ze is drachtig van haar eerste veulen, papa is Special Agent Amour
Dustinlover ook ik heb m'n allereerste veulen uit mijn eerste eigen paardje moeten afgeven... Alle voorbereidingen, camera, geboortemelder...ik was zo bezorgd. Alles ging goed, maar het heeft maar drie weken geleefd.
_Patrick_
Geplaatst: 14-02-13 21:59
Ben nog thuis Bed verschoont was opgehangen beddengoed voor op stal klaar gezet kan ik dat alvast er neer leggen. Nu ff de dieren hier voorzien van eten drinken en een schone wc dan ga ik naar stal
nou polleman,zoals ik jouw omschrijving hoor zou het zomaar vanacht al kunnen komen.
winoa had precies hetzelfde bij haar laatste 2 veulens. smorgens waterig en helder en smiddags zo geel en ontzettend plakkerig,ze is diezelfde nachten nog bevallen. (zo duidelijk en het toch nog missen)
Die spenen zijn echt huge vergeleken bij de minispeentjes van Kees. Ik dacht dat ze normale spenen had (ik kijk namelijk niet bij iedere merrie tussen haar benen ), maar twee jaar geleden werd ik echt uitgelachen in het DBT.. En toen begreep ik ook ineens waarom Dais dr baby's vaak moeite hebben met het vinden van de melkbar
O, enne, pretty.. Nog even niet hoor Ik heb pas een halfjaar een lief vriendje, dus het is nog niet mijn tijd
Even update geen verschil vergeleken met 12 uur geleden. Wij gaan er niet van uit dat kleintje vanacht komt. Ben nu net thuis. En morgen laatste dingen halen en klaar maken En dan als morgen meer verandering is blijf ik vanaf morgen op stal
Dustinlover ik heb nu eigenlijk pas het hele verhaal gelezen. Wat erg zeg, dat gun je niemand. Ik snap heel goed dat je nu twijfels hebt. Ik vond het zelf ook om de gezondheid van mijn merrie en het risico op een ongezond veulen dood eng, en ik heb helemaal geen ervaringen!
Whis_Serada wat een grappig uier haha :p door die kleur ook nog lijkt het bijna van een koe. Die van mijn merrie zijn echt nog inimini vergeleken met die!!!
Bonnie af en toe denk ik. je kunt beter geen ervaring hebben.. Maar toch heb ik er heel veel van geleerd.. Ik heb bijvoorbeeld van mijn Miracle ook rontgen foto's laten nemen van de knieën enzovoorts en als ik me goed kan herinneren had ze toen pas 8 van de 12/13 botjes. Dan heb je pas erg in hoelang het nog moest voordat ze helemaal volgroeid zou zijn terwijl het echt een veulentje was alleen erg mager en heel weinig vacht nog maar
Polleman is jou merrie nu 315 dagen? Dan hoop ik dat het nog eventjes blijft zitten
Oeeh Polleman! Je bent al vroeg wakker! Ben je al op stal?
Ik hoop voor jou dat ze het nog even uit houdt, mamma van Mexx heeft toen ook vaak vals alarm gegeven, en uiteindelijk kwam Mexx ook 4 wkn later... op 10mrt.
het gaat hier nu ook mooi snel . wordt steeds benieuwder naar het veulen nu het dichterbij komt.
enjoy86
Geplaatst: 15-02-13 10:12
[quote="Cyta"]Mijn merrie is een Udo van het Maailand (Darco) x Landaris, volledig springgefokt dus. Ze wordt dit jaar 11 jaar en ze is drachtig van haar eerste veulen, papa is Special Agent Amour ]
Leuk, mijn merrie is ook dragend van special agent amour. verwacht begin mei het veulentje
pretty
Geplaatst: 15-02-13 10:16
zoooo Polleman ik had niet durven naar huis gaan met zo een uier! Ze is misschien net geen 320 dagen,maar kan me niet voorstellen dat dit het verschil zou maken. spannend!!!!!
Whisper haar tietjes zijn net de dikke en de dunne Maar nu doet ze toch voort ook!