Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
manueeltje84 schreef:Kreeg de tip mee om wet look dit jaar nog een keer te dekken met SO, want de combinatie had goed uitgepakt.
Hij verwachte zelf ook een SO uit een keurmerrie van Jazz, en hij zei: als ik zo,n veulen zou krijgen dan zou ik daar voor tekenen!
Dus jah we gaan nu eerst maar ff afwachten wat de DA zegt van Wet Look en hoe dat uitpakt, en mischien dek ik haar dan idd nog wel een keer met SO
Nicole288 schreef:harinaatje: Vreemd! En als je hem test doet hij het overal? Dus echt in de stal op verschillende plaatsen testen, het kan soms per plaats verschillen of hij bereik heeft? (of heb je er een zonder ontvanger, die meteen naar je telefoon belt?)
mutopia: Een klysma was dus niet genoeg? Wat sneuSucces! Hopelijk is ze snel opgelucht en kunnen ze weer naar huis
gem schreef:manueeltje84 schreef:Kreeg de tip mee om wet look dit jaar nog een keer te dekken met SO, want de combinatie had goed uitgepakt.
Hij verwachte zelf ook een SO uit een keurmerrie van Jazz, en hij zei: als ik zo,n veulen zou krijgen dan zou ik daar voor tekenen!
Dus jah we gaan nu eerst maar ff afwachten wat de DA zegt van Wet Look en hoe dat uitpakt, en mischien dek ik haar dan idd nog wel een keer met SO
En zo begint elke fokverslaving, maar ik vond het vorig jaar ook zoooo leuk! Mijn merrie was ook zo'n supermoeder
. Heb begin dit jaar gezegd dat ik haar na komend veulen, dit jaar niet opnieuw zou laten dekken, maar heb nog zoveel prachtige hengsten gezien ......... dus als ze in goede conditie blijft (fysiek en mentaal) mag ze van mij volgend jaar weer moederen.
manueeltje84 schreef:Het lijkt net alsof ze het gewoon nodig had zo,n veulen![]()
Mischien dek ik idd zowieso weer.
Maar zit wel erg te twijfelen welke hengst.
Of opnieuw Sir Oldenburg, of Spielberg, of Andretti