Fnanne:wel grappig om te lezen onze merrie's lopen zo een beetje gelijk op en ook die van mij is weer helemaal over haar voorjaarsdip heen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vrijalover schreef:Nog MAAR 80 daagjes tinne![]()
maar het schiet inderdaad goed op! en ik al klagen met nog maar 3 dagen te gaan tot de 320 dagen!
hopelijk voor jou gaan de dagen snel! Niet te veel aan denken, is moeilijk, maar dan denk je van: He! zijn we alweer zo ver?
vrijalover schreef:@ phiabink: dat schiet op zeg! een heleboel dingen zitten goed bij HM famosa!Komt wel binnenkort zo te horen, wat denk je zelf?
PhiaBink schreef:vrijalover schreef:@ phiabink: dat schiet op zeg! een heleboel dingen zitten goed bij HM famosa!Komt wel binnenkort zo te horen, wat denk je zelf?
Tsja, wat denk ik
Ik denk dat we vannacht gewoon kunnen slapen. Alles is er wel zo beetje, alleen de prutjes ontbreken. Ik denk zelf in het weekend of zo iets
![]()
Het komt als het klaar is. Zo te zien is het nog niet klaar, maar wel bijna
vrijalover schreef:die tijd in spanje zal vast wel snel gaan!en 9 maanden dracht is wel heel veel inderdaad! Laatste stukje is zo voorbij hoor! het lijkt nog wel vorige week dat ik zei: jeetje, vreya is al bijna 9 maanden drachtig!
inmiddels zitten we al op bijna 10,5 maand! *o/*
nu heb ik echt zoiets van whaaaaaaaaaaa!!!!!!! nog 18 dagen! ik hou echt elke dag bij nualleen maakt vreya nog niet echt aanstalten
![]()
ach, komt vanzelf
MissHIS schreef:Kitty schreef:Als ik uitga van de rekenmethode van Tyrza (11 maanden - een week).
Ja maar.... Tyrza is gek!![]()
Ga maar gewoon van 11 maanden uit, 334/335 dagen. Het schiet dus al flink op met de merrie! Spannend
Ze mag ze best zwemles geven, maar dat moet ze ze er wel zelf uithalenCitaat:Elady, Tolstoi geeft ook zo'n beetje 2 x per week zwemles aan een muis