Fnanne:wel grappig om te lezen onze merrie's lopen zo een beetje gelijk op en ook die van mij is weer helemaal over haar voorjaarsdip heen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
.
) Haar humeur is top, ze is ontzettend lief, geniet van het poetsen en staart me zo lief na als ik wegga, dat het moeilijk is om weg te gaan. Vandaag voor het naar buiten gaan, maar een deken op gedaan, het is zo guur. Hij gaat gewoon weer af als ze binnen is. Ze heeft nu 2 weken geen deken meer opgehad en de buikriemen moesten een stuk ruimer
) 
.
. En ik heb al een merrie EN hengstennaam, dus kom maar op
! Laat die 80 dagen maar voorbij vliegen
.

.
maar het schiet inderdaad goed op! en ik al klagen met nog maar 3 dagen te gaan tot de 320 dagen! 

hele lieve foto's!
Komt wel binnenkort zo te horen, wat denk je zelf? vrijalover schreef:Nog MAAR 80 daagjes tinne![]()
maar het schiet inderdaad goed op! en ik al klagen met nog maar 3 dagen te gaan tot de 320 dagen!
hopelijk voor jou gaan de dagen snel! Niet te veel aan denken, is moeilijk, maar dan denk je van: He! zijn we alweer zo ver?
.
. Maar 80 dagen, dan mag die stal toch wel eens snel gezet worden... Papáááá
??!
.
. vrijalover schreef:@ phiabink: dat schiet op zeg! een heleboel dingen zitten goed bij HM famosa!Komt wel binnenkort zo te horen, wat denk je zelf?
Tsja, wat denk ik
Ik denk dat we vannacht gewoon kunnen slapen. Alles is er wel zo beetje, alleen de prutjes ontbreken. Ik denk zelf in het weekend of zo iets
Het komt als het klaar is. Zo te zien is het nog niet klaar, maar wel bijna
en 9 maanden dracht is wel heel veel inderdaad! Laatste stukje is zo voorbij hoor! het lijkt nog wel vorige week dat ik zei: jeetje, vreya is al bijna 9 maanden drachtig!
inmiddels zitten we al op bijna 10,5 maand! *o/*
alleen maakt vreya nog niet echt aanstalten
ach, komt vanzelf
PhiaBink schreef:vrijalover schreef:@ phiabink: dat schiet op zeg! een heleboel dingen zitten goed bij HM famosa!Komt wel binnenkort zo te horen, wat denk je zelf?
Tsja, wat denk ik
Ik denk dat we vannacht gewoon kunnen slapen. Alles is er wel zo beetje, alleen de prutjes ontbreken. Ik denk zelf in het weekend of zo iets
![]()
Het komt als het klaar is. Zo te zien is het nog niet klaar, maar wel bijna
voor jou dus nog een paar rustige nachtjes waarschijnlijk
moet je maar goed uitrusten, dan kan je staks lekker lang waken! Die uier van famosa is dan wel snel gegroeid of niet? 2 weken geleden ofzo had ze nog haast niets! Of is de tijd zo snel gegaan dat dat al een tijdje geleden was
vrijalover schreef:die tijd in spanje zal vast wel snel gaan!en 9 maanden dracht is wel heel veel inderdaad! Laatste stukje is zo voorbij hoor! het lijkt nog wel vorige week dat ik zei: jeetje, vreya is al bijna 9 maanden drachtig!
inmiddels zitten we al op bijna 10,5 maand! *o/*
nu heb ik echt zoiets van whaaaaaaaaaaa!!!!!!! nog 18 dagen! ik hou echt elke dag bij nualleen maakt vreya nog niet echt aanstalten
![]()
ach, komt vanzelf
en die hengst!
Echt heel mooi! en famosa is op die foto mooi schoon zeg.
MissHIS schreef:Kitty schreef:Als ik uitga van de rekenmethode van Tyrza (11 maanden - een week).
Ja maar.... Tyrza is gek!![]()
Ga maar gewoon van 11 maanden uit, 334/335 dagen. Het schiet dus al flink op met de merrie! Spannend

), dus ik kijk in die emmer, zit er een dode muis in..aaahhhhh...heb nog nooit zo hard gegild geloof ik. schrok me rot
. Getver...iehh...zie hem nog voor me. Nagoed...waterbak weer goed schoongemaakt, 2x nagespoeld voor die giftige stoffen die dode dieren uitscheiden (klopt dat???), hopelijk lag hij er niet lang in. Vorige week nog niet igg...geloof dat ik dinsdag heb gekeken
.

Ze mag ze best zwemles geven, maar dat moet ze ze er wel zelf uithalenCitaat:Elady, Tolstoi geeft ook zo'n beetje 2 x per week zwemles aan een muis

!
. Lady begint echt steeds breder te worden! Draagt zij altijd zo in de breedte?
. Geslacht gok ik niet meer op, heb altijd het gevoel gehad dat het een hengst werd. Daar had ik ook altijd een naam voor, maar tegenwoordig staat er ook een naam op de lijst voor een merrie, dusseh.. een merrie is nu ook mogelijk
.
. Dat was eerst niet, toen stak er alleen een buik naar onder uit
, zal binnenkort weer eens de digi meenemen. Dat is toch al weer zo'n 2 weken geleden ofzo
.
)
(ben ik nu erg???)
)