GA, spannend! Dat kan niet lang meer duren!
Oh Cynthia, Fi doet het precies andersom dan de meeste merries
Bij een korte dracht verwacht ik eerder een merrie, sorry
Hier is de kleine man er vandaag met binnen zetten achter gekomen dat niet alle witte dames zijn mama zijn
Hij liep heel braaf achter zijn moeder aan, totdat ik hem het laatste stukje wilde pakken en hij de andere kant op liep. Toen zag hij ineens 2 witte dames, waar hij in een parmantig drafje al hinnikend op af ging
Tot paniek van zijn moeder, en blijdschap van de andere dames (die willen hem maar al te graag overnemen
). Uiteindelijk kon ik hem gelukkig pakken en wilde moeders alleen nog maar langs de verste draad terug naar de stal. En de kleine man was flink onder de indruk van wat er zojuist gebeurt was
En nog een paar foto's van vandaag, hij heeft lekker de hele dag buiten gespeeld. Nu kan het nog, voordat het van de week weer veel gaat regenen. Meer foto's zet ik in mijn eigen topic.
Vandaag moest hij uitproberen wat je allemaal met die lange benen kunt, want met 1,5 dag oud ben je daar wel oud genoeg voor.

En soms raken ze in de knoop

Laatst bijgewerkt door Al_Zawraa op 01-04-24 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt