Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Billy schreef:Daarom vind ik Copper de goeiste, moet jij kijken wat een kop er op dat dier ziet.
Echt onvoorstelbaar mooi, daar kan voor mij geen andere cob tegenop![]()
Billy schreef:Tsja, maar iedereen heeft er wel een bij die ze de mooiste vinden, iedereen heeft zn voorkeur
Voor mij springen vooral Copper, Sam en daarna Catrin en Dikkie eruit. De rest vind ik ook mooi, maar spreken me minder aan. Sorry als ik nu op zieltjes trap
FennekeR schreef:Billy schreef:Tsja, maar iedereen heeft er wel een bij die ze de mooiste vinden, iedereen heeft zn voorkeur
Voor mij springen vooral Copper, Sam en daarna Catrin en Dikkie eruit. De rest vind ik ook mooi, maar spreken me minder aan. Sorry als ik nu op zieltjes trap
Ik vind Fleur, Catrin en Sam de mooiste!!!
Billy schreef:Nee, met permissie, daar vond ik niks aan. Had voor mij geen fijne uitstraling![]()
Billy schreef:Ja, die heb ik gezien.
Copper mogen ze zo komen brengen bij wijze van spreken, maar Caru ging gelijk op de marktplaats
Tinne schreef:Marije, Fenneke en Ben, van harte gefeliciteerd met de kleine! Ze ziet er prachtig uit! En een geweldige naam!
Copper ziet er ook super uit.. wat een nek heeft die poonie!Prachtig!
Marije, denk je zelf dat het veulen echt 81 dagen te laat is geweest? Of dat dit het resultaat is van die tweede dekking, van dat Copper haar eerste toen nog in het seizoen heeft verloren?
Tinne schreef:En in dat geval is ze wel mooi op tijd geweest?![]()
Echt een prachtig ding. Ik heb net nog even de stills bekeken van Gemske,
! Zo te zien heeft Copper niet lang hoeven puffen
.
Maar ze heeft niet gekegeld/melk gedrupt dit jaar dus? Had ze wel gelijk melk toen de kleine eruit was?
Is het bij jullie nu erg warm? Hier is het nu bewolkt met een lekker windje, mooi weer iig voor het veulen. Want die hoge temperaturen is idd niks voor haar.
FennekeR schreef:
Superninus schreef:Vind ik ook een hele mooi fotoHet staat Ben goed, een paanie
en die blote knietjes ook![]()