Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze groeit onwijs hard, dinsdag controle op de kliniek voor de longontsteking , maar ik kan alleen maar onwijs trots genieten van dit tafereel tussen de buien door buiten
Er is er nog geen 1 blijven zitten zover.
Kleuren heb ik ook geen verstand van (behalve de standaard kleuren), maar er zijn hier vast een aantal dames die het wel weten. 

Prachtige stal heeft je merrie! Als ze niet graag meer naar buiten gaan komt het vaak wel dichterbij. 
Heel benieuwd naar meer. Veel beterschap voor Aleeyah
). Nog even en je kunt echt gaan aftellen.
. Ze heeft nog niet zoveel haast zo te zien.
hopelijk is Aleeyah snel terug fit.
leuke en aparte bles heeft ze
altijd een gerust stelling.
. Zijn er eigenlijk nog dingen om rekening mee te houden nu? Extra controles ofzo?

Al_Zawraa schreef:Thanks Cynthia! Het is het volle broertje van Jahwhar, van 2021, zat jij toen ook in dat topic toch?
Wauw, ze begint lekker vroeg. Zou het dan??

)

Ik ben benieuwd naar je veulentje, wordt vast weer een knappe.
Een hengst dus, en vos hè?
Ze bereid zich al mooi voor. En ziet er heel mooi uit
MPP schreef:Vandaag eindelijk ons eerste veulentje geboren ❤️ een mooi merrie veulentje, Spirit ❤️
Nu is deze bonus moeder natuurlijk overbezorgd en zag ik vanmorgen dat het veulentje niet zo goed kon zien, is dit normaal? Ook zag ik dat ze een beetje kreupel loopt met haar linker voorbeentje. Zal ik direct een dierenarts laten komen of gewoon even rustig bij laten komen en morgen pas bellen?