Desi_2409 Het hangt echt af van merrie per merrie wanneer we waken. Bij skye was ik eigenlijk van zaterdag al aan het waken omdat ze toen onrustig was en erna apart bleef gedragen vaak. Maar haar ph was nog niet gedaald en niet 100% volle uier. Toch kijk ik niet alleen hier naar. Want je ziet met nova bv dat die met een ph van 8 en geen knetter volle uier of harsjes bevallen is.
Ik kijk naar combi van gedrag, uier, ph test. Als ik het niet vertrouw zet ik de camera sowieso op snachts. Ik slaap licht dus tussendoor kijk ik altijd wel eens even op de camera dan. Als de ph daalt of ze hebben harsjes dan waak ik sowieso. Als ze ineens onrustig zijn waak ik ook die nacht en bekijk erna of ze nog veranderen kwa gedrag of uier.
Corinadrenth knapperd in de sneeuw

Pomski Dat lijken idd harsjes. De uier kan nog veel voller maar zoals ik hier boven als zeg, doet elke merrie het anders. Ik heb er al geweten die zo bevallen. Is ze anders kwa gedrag? En hoe zijn dr banden? Als je eraan mag komen zou ik zeggen haal de harsjes weg en kijk hoelang het duurt voor ze terug komen.