Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Knolselder schreef:Oooh zo herkenbaar Ceasar! Dat had ik vorig jaar ook. Met een dikke buik een ganzenpas paardjes proberen vangen, die je een uur en half door modder laten ploeteren, onddertussen omheining vernielen,... oooh wat heb ik ze toen de lelijkste dingen verwenst!
Caesar schreef:Knolselder schreef:Oooh zo herkenbaar Ceasar! Dat had ik vorig jaar ook. Met een dikke buik een ganzenpas paardjes proberen vangen, die je een uur en half door modder laten ploeteren, onddertussen omheining vernielen,... oooh wat heb ik ze toen de lelijkste dingen verwenst!
Ja, jij had het vorig jaar natuurlijk! Ik ben gelukkig nog aardig mobiel maar daar heb je dan zó geen zin in op dat moment.
Dustinlover schreef:Daar hoef je niet zwanger voor te zijn hoorIk roep hier soms ook je zou leuker staan als frikandel op mijn bord
Fotsy schreef:is mijn mening maar ik vind dit wel een noodzaak, ik ken iemand en die merrie sloeg je bont en blauw als je naar haar uier wou, deed ze helaas na de bevalling ook bij haar veulen, dus Da erbij, praam, verdoving erin, stress voor iedereen.
Zo een situatie kan je echt vermijden.