Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
set_elkol schreef:is ze 1 keer gescand en met hoeveel dagen? het kan naturlijk, sommige merries tonen bijna niet drachtig en zijn het toch, maar het kan net zo goed zijn dat ze heeft verworpen. En als je haar bij de hengst hebt gehouden kan het ook zijn dat ze er niks van moest weten omdat ze niet hengstig was, toch?
Annikab schreef:Oja, we krijgen hier helaas de camera niet werken, omdat het internet niet sterk genoeg is![]()
Dus dat wordt alsnog ouderwets waken.
Gelukkig zijn de schapen ook al aan het bevallen geslagen en is mijn stalbaas dus meerdere keren ook 's nachts op stal.
crazy_funky schreef:Annikab schreef:Oja, we krijgen hier helaas de camera niet werken, omdat het internet niet sterk genoeg is![]()
Dus dat wordt alsnog ouderwets waken.
Gelukkig zijn de schapen ook al aan het bevallen geslagen en is mijn stalbaas dus meerdere keren ook 's nachts op stal.
Je hebt ook van die wifi versterkers! Toevallig laatst bij de action een te koop gezien, nou weet ik niet of dat kwalitatief iets goeds is, maar miss doet ie het voor die tijd dat je hem nodig hebt.