ik heb zelf 7 paardjes 5 shetlanders en rubens een new forest met allerlei problemen en waarsch longkanker samen met opa heb ik nog een stuk of 25 shetlanders.. zelf verwacht ik van hiba een veulentje van de hengst kerswell cloud 11 april 2010 en bij opa verwachten we er volgens mij 10 van verschillende hengsten..
ja hij is groot, maar wel stoer! ik moet zeggen, dat ik hem kleiner vond ogen als onze wilma en wilma in 1 meter. Ik ben erg benieuwd naar de veulens van stefan.
Wilma had het goed gedaan op de keuring, ze had eigenlijk een plaatsje naar voren gemoeten volgens velen, maar ja wij zijn geen jury he. Onze belle had het ook goed gedaan. Een mooie enterpremie.
Ook hebben sindskort een nieuwe. Timberly van Nieuwaal, ik ben benieuwd hoe zij het gaat doen. Timmy is een kleine maat vosbonte merrie.
Ja maar als je soms merrie,s zien lopen met zo,n hang buik geen gezicht hahaha
hiboune
Geplaatst: 16-11-09 15:29
kitzbi ziet er nog slank uit!
bimmetje we wonen idd dicht bij elkaar
ben ook benieuwd wat stefan voor veulen gaat geven bij go bretta..
hiba had een 2e premie gekregen en bentley was te schraal!vorig jaar te dek! ame hoela! en we hadden met opa nog 2 2e premies 1 3e en tamara bretta kroon ze werd dag kampioen midden maat!
Laatst bijgewerkt door hiboune op 16-11-09 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt
@hiboune, ja soms begrijp je helemaal niks van die jury's. Gaan jullie vanavond naar de vergadering in heesch? Ik wil eigenlijk wel gaan. Wilma had een 2e premie dus was dik tevreden hoor. Timmy is maar 2x op de keuring geweest. Als enter geen premie en als 3-jarige een 3e premie. Nu mag ze met ons mee. Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden.
Sjelle
Geplaatst: 16-11-09 15:46
kitzbi schreef:
Dan vraag je wat ga zo kijken voor je op het dekpapier hahaha
Ja heb hem 21-6 laatste dekking
Dan is ze nu toch 148 dagen drachtig of ben ik nu gek ????
hihi ik kan jullie onthouden omdat onze merries 11 dagen verschillen uitgaande van de laatste dek datum Dus ik dacht huh mis ik wat is Merel dan al verder hahaha... Maar je hebt over 2 dagen een mijlpaal