KMD: Geweldig dat filmpje, toevallig dat je dat zo gefilmd kreeg of deed ze dat vaker?
Dimieka liet zich ook zo goed zien in mama’s buik, de rest van de veulens heb ik nooit van een afstandje kunnen zien sporten als die 
Wat een heerlijke foto van Izza 
Draakje: Wat leuk! Kun je het niet inscannen?
Tempus: Hoe lang is ze drachtig? Mest ze wel gewoon? Ze kan last hebben gehad van het veulen, maar als ze nu nog niet normaal oogt en je het niet vertrouwt zou ik de DA laten kijken.
Hier knallen ze al de hele dag behoorlijk, paarden reageren er niet op. (staan buiten). We hebben 5 veulens naar huis gehaald vanochtend (was toch al de planning, niet voor het vuurwerk) en 3 jaarlingetjes in een andere wei gezet, zodat ze wat verder van de woonwijk afstaan.
Vanavond voor twaalf uur ben ik naar buiten, dan sta ik bij mijn driejarige merrie die buiten staat, ze staat in de bak, voor haar bekende plaats met goede omheining en ik hoop dat ze er niet te veel op reageert, ze heeft al 3 jaarwisselingen meegemaakt terwijl ze buiten stond, de eerste keer ben ik er bij geweest en stonden alle 4 die veulens leuk rond te kijken naar de lichtjes 
Onze honden hebben er gelukkig geen schrik van , we hebben 1 hond gehad die er ontzettend bang van was. Als pup niet, maar later is een keer de bliksem ingeslagen bij een van de buren en kwam bij ons een vlam uit de televisie. Sindsdien was onweer en vuurwerk een ramp voor hem. Tot iemand een keer rescue druppeltjes bij zich had en de hond wat gaf, hij reageerde daar echt super op, mss eens te proberen Neon