Dank dank! alles gaat goed met moeder en dochter. Shanaya is dit jaar wat meer beschermend en verzorgend, dus dat lijkt de goede kant op te gaan.
Ik heb foto's maar ik heb ze zelf nog niet gezien, ga dat zo doen en dan in de loop van de avond zal ik ze plaatsen.
Na bevalling na bevalling enz enz enz die vlot verliep en waar we nooit lang hoefden te waken, zat er natuurlijk wel een lastigere bevalling in het verschiet. Nog 1 dame hier te gaan, de ander bevalt in belgie, dus daar zijn wij zelf niet bij.
Ik ben blij dat het met beide goed is afgelopen en dat dit weer achter de rug is, en ik ben ook heel trots op beide dames, njadien omdat ze niet wilde persen omdat het hoofd verkeerd lag en shanaya omdat ze zelf rond bleef lopen toen het veulen niet draaide ondanks dat de pootjes al in het kanaal lagen en ze dus een persreflex had. Beide dames hebben ons wederom laten zien dat hun natuurlijk instinct en intelligentie uitmuntend is, dat ze aangeven als het niet goed is en dat ze hulp zonder meer accepteren. Zij zijn alleen daarom al onze meest waardevolle fokmerrie's, en tegelijk ons meest waardevolle bezit waar we niet gauw afstand van zullen doen.