Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 22:43

Roos was net zich zelf niet helemaal. Ze had haar biks niet helemaal op en had nog helemaal niet aan haar hooi gezeten. Dat terwijl ze al een uurtje of 3 op stal staat. Heb haar eventjes getempratuurd, dat was wel goed. Ze moet (volgens de VA) nog 5 weken. Ik zelf denk nog een week of 3,5(toen ze gescand was zat er 10 dagen tussen de laatste hengstigheid en wat de VA zei hoe lang het veulen er al in moest zitten). Ze had de halve stal om geploegt, maar stond er nu wat duf bij.

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 22:44

@ Tyrza: Ach gut hoop voor haar dat het niet meer lang duurt (en voor jou Knipoog )
@ Quirinake: Vooral die foto waar ze ligt is zo Kwijl
@ Phiabink: zo die heeft dan al wel aardig wat tekenen!

Ik ga nu naar Siena, ik ben benieuwd hoe ze erbij staat. Ik verwacht niks, maar heb zo'n raar voorgevoel. Niet dat ik dat al niet de hele week zeg hoor Haha!
Ik zal straks even updaten!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 22:45

Maar hopen dat ze dan snel het veulen eruit gooit, dan is ze ook van dat gerommel in haar buik af Ach gut Tong uitsteken! Maar sneu lijkt me dat ook wel om te zien, je wilt wel helpen.. maar hoe? Clown

Gaat je moeder vannacht weer waken of ben jij nu aan de beurt Tyrza? Knipoog

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 22:47

Tinne schreef:
Gaat je moeder vannacht weer waken of ben jij nu aan de beurt Tyrza? Knipoog

Dat zowieso. Maar het is echt sneu. Niet leuk meer

Nooit heeft ze zoveel last ervan gehad. Ik hoop dat het allemaal wel goed zal gaan....

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 22:51

Ginger gaat steeds sneller. Pony begint een stuk minder lief te worden, vind alleen nog maar gekriebel op haar hals lekker (terwijl het zo'n kroelkont is) haar buik vindt ze echt niet meer leuk, dan krijg je een boos gezicht naar je toe. Wel laat ze alles nog goed toe, ze trapt niet ofzo. Naast haar staart kun je helemaal induwen en de uiers zijn ook weer flink gegroeid. Buik is nog steeds breed, hangt nog langer niet.
Eigenaar nummer een geeft haar nog 3 weken, eigenaar nummer 2 geeft haar nog twee weken, dus ik ben benieuwd! Haha!

Misschien dat ik morgen of zaterdag wat foto's van haar maak. Ook uierfoto's nu ze wat opschiet. Lachen

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 22:52

Het zal vast wel allemaal goed gaan Ach gut *peptalk*
Ik snap wel dat het niet leuk is om je merrie zo te zien, maar het komt vast allemaal goed hoor! *straalt positieve straling naar Tyrza*

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 22:52

Laatst bijgewerkt door Y_DG op 06-04-05 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 22:53

@ Quinrinake
Geweldige foto's wat een geweldig veulen Ja

@ Tyrza
Het word spannend en je arme merrie Ach gut
Komt vast snel Ja

Nou nog kleine late avondupdate van Misty zet toch mijn wekker haar banden zijn een waterbed. Vulva staat onderaan open. Uier is vol, maar zuignapjes alleen nog niet.

Afbeelding

Afbeelding

Patoucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 23:21

Bedankt voor jullie medeleven Ja
het is idd voor mezelf ook ontzettend vermoeiend, vannacht was het half 4, de nacht ervoor 2 uur en de nacht daarvoor half 3... Rolleyes
voor de merrie ook erg zwaar! Ach gut
afgelopen nacht heeft ze heel veel gelegen, ook steeds plat gelegen en tot twee keer toe echt weeën gehad zou het veulen dan nu gedraaid zijn? Tot nu toe is ze vanavond erg rustig vergeleken met de laatste drie dagen, maar ik zag wel kegeltjes op de volle spenen! Ik durf nog niet te gaan slapen want misschien ligt het veulen al een eind ingedaald, en zet het nu straks in een keer door als ze begint....

@ Tyrza, begint ook spannend te worden! zal het dan nu eindelijk komen? Ik hoop het voor je is idd niet leuk om te zien als je merrie zo veel last heeft...

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 23:26

zeker is dat het een piaffeerder in de dop is Haha!

Hij wil er gewoon uit!!! Koe

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 23:44

mijn hemel, volgens mij hangt er wat in de lucht ofzo! alleen maar merries die onrustig zijn!

Tyrza: vannacht MOET het gewoon komen! arme merrie is geloof ik echt helemaal op ervan ( dat wordt nog wat als de dreumes haar 24 uur per dag gaat opeisen Haha! )

Patoucha: spannend! is er al wat meer gebeurd? of zit je nog steeds druk in spanning?

zo te zien zit Lowara goed op schema als ik jullie merries zie.
haar vulva begint nu echt lang te worden en zich te openen, haar uiers vullen zich nog steeds, ze heeft een blubberkont ( losse banden) en haar buik is ingedaald.
ook de weddenschappen beginnen nu steeds extremere vormen aan te nemen hier.
Al die data's passen gewoon weg niet meer op het bord!

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 00:03

@ Quirinake; wat een schattig veulen zeg, mooie collectie foto's! Mij verveel je er niet mee hoor Knipoog Die met die ton is zooooo sweet Lovers!!

@ Tyrza; ik hoop voor jouw merrie dat het gauw voorbij is. Dat klinkt echt niet prettig! Hopenlijk vannacht?!

@ Faniek; haar uier kan inderdaad nog wat meer! Speentjes zijn ook nog leeg. (of zijn dat jouw zuignapjes? Haha! )

Goed update Odess:

Banden: stuk slapper dan gisteren! Staart begint er meer bovenop te liggen nu!
Uier: Vol, spenen ook zo goed als vol.
Kling: zelfs als ze hem 'inhoudt' blijft hij kieren, je kan zo naar binnen kijken Clown
Eten: Gras ging vanochtend moeizaam, biks ook, maar net haar biks op en at ook gewoon kuil. Maar mijn 'dame-die-altijd-alles-lust' haalt ineens haar neus op voor paardensnoepjes! Bloos!
Harsdopjes: Ja, gele!

Ik heb vanmiddag een pak stro in de stal gegooit, ze staat sinds kort op vlasstro maar dat schijnt niet zo goed te zijn bij een geboorte? Een goede paardenvriendin kwam langs gister en die had allemaal enge verhalen. Ik had zelf in het hoofd om het op het laatst te doen, maar nu toch maar het zekere voor onzekere genomen.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 00:15

Ojeee Odes, dat wordt nu echt spannend. Odessa gaat snel mama worden Go jij! Go jij! .

Wie o wie laat morgen foto's zien van een lief veulie!!

HM schiet ook al aardig op. Heb nog geen prutjes ontdekt. Het enige waar ze vannavond echt zin in heeft is ETEN!!!!!!!! Als we op de monitor kijken staat die kop naar beneden op vreetstand Vingers aflikken . Ze is wel vandaag veel aan het hinniken. Over het knuffelen maar te zwijgen.

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 00:18

Nou er is hier kennelijk maar een merrie die niet onrustig is en dat is Siena Knipoog Ze had vanavond weer helemaal niks, banden waren weer harder dan vm en vulva is de laatste dagen ook niet meer vochtig geweest. Ze gaat voor haar uitgerekende datum Clown

Bij Faniek, Tyrza en Odess (sorry als ik iemand vergeet) wordt het spannend vannacht zo te lezen! Succes allemaal en hopelijk vannacht veulens erbij Haha!
Ik denk dat jullie allemaal kans maken voor vannacht! Pling

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 00:20

Ik wou dat ik er ook zo over dacht Hamer

Maar natuurlijk wil ik morgen dolgraag foto's showen, licht jij ons telepatisch licht Hare Majesteit Jofamosa even in? Odess luistert altijd zo goed naar haar Schijnheilig

@ Sjen, Odessa's vulva is al een tijdje vochtig, zegt dat iets dan Verward

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 00:23

@ Odess: het lijkt me wel meer zeggen dat een dichtgetrokken, rimpelig droog ding zoals Siena nu heeft. Clown
Het kan van de slijmprop zijn. Ik denk ook dat er vocht naar buiten komt als er meer druk achter zit van het veulen.
@ faniek: Misty ligt er lekker bij op de cam! Ze ligt wel rustig gelukkig. Ik blijf nog even kijken, spannend! Ik neem aan dat jij al vierkante ogen hebt van het kijken naar de cam?

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 00:24

euhmmm....faniek moet je niet even gaan kijken...Misty ligt langgstrekt met net buiten beeld de plek waar het veulen uit zou moeten komen. Of ligt ze wel vaker zo????

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 00:27

Misty lijkt rustig te pitten...

@ Sjen, haar vulva staat ook vaak bol, net alsof er van binnenuit wat drukt zeg maar. Maar wat het allemaal betekend Verward

Ik ga nog 1 keertje bij Odess kijken en dan ga ik echt slapen Schijnheilig Hopenlijk vanacht niet weer door de wekker heen...

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 00:30

Ja ze is ook alweer opgestaan. Dat bolle zal misschien ook zijn van de druk. Maar ik denk dat een open vulva nog het meest zegt.
Succes vannacht!

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 00:44

Nou ze staat rustig te pitten nu, dus ik verwacht niets. Wel is in het uur dat ik haar met rust heb gelaten haar harsdop weer aangegroeit! Er werkt dus wel iets... Ik ga vannacht om 3 uur nog een keertje langs.

Patoucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 00:58

lowara schreef:
Patoucha: spannend! is er al wat meer gebeurd? of zit je nog steeds druk in spanning?

Ze is nog steeds redelijk rustig een stuk rustiger dan de afgelopen nachten ze is tot nu toe twee keer helemaal gestrekt gegaan. Nu staat ze weer dus we gaan proberen wat te slapen om de beurt elk uur de wekker om even op de cam te kijken

@ iedereen; welterusten en voor de wakers: waak ze en sterkte!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 08:01

ben ik de eerste vanmorgen? ik ben benieuwd of er veulentjes zijn Haha! mijn merrie begint wat slappe banden te krijgen uier kan nog voller ik denk na het weekend ik hoop in het weekend Haha!

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 08:12

Goedemorgen odess/faniekTyrza Verward?? nog niks

Quirinake; wat een leuke foto's zeg Knipoog

Merilyn:voor jou begint het nu dus ook echt spannend te worden!!!!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 08:14

Goedemorgen, en??????????

Ik gok op Odess!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 08:24

Tyrza: Heel veel succes, rare vraag, maar worden paarden ook ingeleid op den duur? Daisy staat toch bij jouw op stal, dan moet Iline toch ook bij jullie staan Blond

Odess: En...al nieuws?

Quirinake: Hele lieve foto's zeg. Ze is echt cute!!!