Net als wanneer je het op Google intikt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

schiet mooi op!
Ik heb mijn Arabische mix merrie eens spierbevangen uit de wei gehaald omdat ze het echt koud en nat had. Is 1x gebeurd , maar ze kon er echt niet tegen. Heel sneu. Helemaal bibberen

jij bent ook al ver met de eerste
Heb je geen bleekscheetjes meer op stal? Of zijn die niet drachtig?

Ik durf nog niet met neckrope. Ze is sinds ze drachtig is knetter gek
ik zie mij al vliegen haha. Ze ziet er goed uit zeg!! Rij je nog veel? 

AnsoDM schreef:Ik heb eigenlijk nog een vraagje voor jullie! Mira hoest een beetje bij het werk (licht werk) DA is langs geweest maar ze zei dat het niet zo extreem was. Ze had gekeken voor eventueel siroop voor haar maar ze had niets zitten dat ze mocht door haar dracht. Wat zou ik kunnen doen om dat wat meer te kunnen voorkomen dat ze meer begint te hoesten.
Muronia schreef:Over 6 dagen begin ik met aftellen. Dan is het nog 100 tot de 340 dagen. Nou ja, ik tel nu die 6 dagen al af en dan dus nog 100. Oftewel.. ik ben eigenlijk al begonnen met aftellen
Elke dag kijk ik op mijn teller en vind ik het leuk om hem een dagje korter te zien verschieten. En dan denk ik: Nog 11 tot de 100, nog 10 tot de 100 en vandaag nog 9 tot de 100 
rip uit mijn lijf maar is het waard. Een standaard blauwe voor de vosruin en een mooie aubergine kleurige uit Duitsland voor schimmelmerrie
Met dit weer buiten/binnen zetten , uitmesten en voeren. Dan weer een naar de kachel
Oh handig opgelost! Gave kleur! Ik heb een roze van bucas

).

Cynthia82 schreef:Waarom staat er dan helemaal bovenaan in het bericht: ‘21-12 is de kortste dag van het jaar.’ ?
Net als wanneer je het op Google intikt.

Ik vind het op 1 januari altijd een stuk minder lang lijken te duren tot de baby en datzelfde is met 'nog 99 dagen', dus echt dubbelop nu 

)
dan kan ik eventueel iets eerder terug dekken. Als ze weer lang overdraagt zit je alweer begin juni. Maar daar gaan we niet vanuit dat is wel erg extreem
op stal al veel mensen die het ook zagen dat ze in een paar weken tijd verdikt was.
. Ik hang er ook echt elke dag onder, helaas pas één keer geluk gehad tot nu toe.
.
Hopelijk is je poes ook drachtig straks