pretty schreef:Cynthia hij is mooi

(hebben we nu beiden die voshengst gekregen

)
Yep (en ik ook een zowat bonte
) Maar eehh.. ik krijg er maar één 
En ook hier nogmaals sterkte, wijffie
linda2008 schreef:Jennybaby, misschien kun je het topic eens doorlezen? Het zijn een hoop pagina's maar er staat een heleboel informatie in... als de ph zakt zou moeten betekenen dat de geboorte dichterbij komt. Maar let wel op dat het allemaal slechts indicatoren zijn. Niet elke merrie doet alles volgens het boekje en elke merrie en elke dracht zijn weer anders. bovendien kan de ph waarde ook sneller zakken dan dat jij doet meten. Maar het is wel weer een extra hulpmiddel die in sommige gevallen duidelijk iets aan kan geven...
Zoals bij mij. Om 18 uur een PH van 6,5 en om 20:45 uur een baby.
Dus Noisy, testje hoog zegt ook niet alles en Fi heeft ook niet gekegeld..
Koetje!!!
Mijn favo uit dit topic 
Wel zonde dat ze niet lekker bij de andere drie kan staan.
Ik heb trouwens nog kunstbiest over voor een geinteresseerde. Heb maar de helft gebruikt. Nou ja.. gebruikt.. open gemaakt. de andere zakken zijn nog dicht.
Ooo.. Amber maakt het spannend, DL!
Lin, hoe voel je je?
polleman schreef:Cynthia82, gefeliciteerd met je koningskind wat is hij prachtig 4 x wit en een bles
en je hebt hem weer een prachtige naam gegeven
Dankje!
Déjà doet het gelukkig super!
Hij heeft heel veel energie en kijkt heel fris en actief uit zijn oogjes. Fiore krijgt amper de tijd om te eten, want meneer sjeest heel de bak door (en valt dan om, omdat zijn benen sneller gaan dat zijn hersentjes
)
Ik heb goede hoop dat het helemaal goedkomt! Maandag nog wel voor de zekerheid testen of hij voldoende antistoffen heeft binnen gekregen.