Op de kling ga ik niet echt af, Flo haar kling zag er heel klein uit net ervoor en was nog even klein net na de bevalling. Maar alles kan ineens snel gaan natuurlijk en zeker bij mini.
Ik check gewoon alles Net gaan kijken Vanmiddag Net Spenen staan ook verder ut elkaar. Hij kan nog voller, maar als ze deze trend doorzet vannacht, wie weet
Haha Baida wordt ook steeds vergeten maar het is ook niet meer bij te houden dus ik snap het wel. Hier op naar dag 350 met een iets gevuldere uier.
AniekR
Geplaatst: 15-04-16 23:24
Oef babyboom begonnen hier? Venthe en TS gefeliciteerd! Gelukkig dat jullie er bij waren, Venthe! Nu de andere merrie's nog!
Hier echt geen idee meer wat Roos gaat doen... Uier gelukkig wel wat voller, maar nog lang niet zo vol als Lies het had. Kwam 1 miniscuul drupje uit, maar wel met ph tussen de 6,5 en 7,0. Dus dat is al wel gezakt (eergisteren kwam er ook een klein beetje uit maar was het veel hoger). Toch maar in de gaten houden dus... Het bescheiden uiertje van dag 338... (na een dag in de modder spetteren ^_^)
Knolselder
Geplaatst: 15-04-16 23:32
350 Lisanne dat is ook om te janken
Haha Aniek, als je het zo ziet zou je er niet veel van zeggen nee!
Wow Lisanne 350, die mag ook wel eens gaan opschieten.
AniekR dat zijn positieve berichten
Rianne, kling kan ik bij Bo geen touw aan vast knopen. Is nu wel al 2 dagen breder (meer gezwollen) maar niet langer.
Knolselder, kijk dat gaat hard de goede kant op. Hoop dat het snel doorzet.
OP een of andere manier stond de camera wederom niet goed, dus nu net ff snel heen en weer gereden naar stal. Hij doet het weer gelukkig. Ik denk dat het komt omdat ze met de ochtend de homeplug binnen eruit halen (anders hebben ze zelf geen internet) en dan per ongeluk het mini knopje indrukken. Maar moet in stal omgezet worden.
Bo was mega sjaggie Uier voller dan eerder vanavond.
Was van plan om er vroeg in te duiken, maar helaas niet gelukt haha.
Alle wakers succes vannacht
Fotsy
Geplaatst: 16-04-16 03:20
Oh baida doet ook mee voor langste dracht race? Het komt wanneer het klaar is natuurlijk.
Nog niks. Bij niemand?
Ja knolselder die zijn lekker vol en blinkt al beetje Het wordt moeilijk volgen nu he, zijn er ook zoveel en er komen er zo geregeld nog bij.
Kiki oeie en je voelde je al niet helemaal lekker.
Pff effe klaar wakker nu, iets met half oog kijken naar cam en raar gevlekt beest in stal hersenspeling
Iets mwer informatie over wodan. Het is een red roan hengstje. Drinkt goed. Bevallinf duurde een kwartier en naar een kwartier met een beetje hulp. ook nageboorte er kwartier er na. Binnen half uur stond hij op zijn pootjes en had hij al gedronken en gepoept.
Wodan en moeders maken het enorm goed
angelpam
Geplaatst: 16-04-16 08:00
Fijn team-sublime ben benieuwd naar de droog foto's.
Fotsy, vannacht redelijk geslapen dus gaat nu wel weer beter gelukkig. Maar 2x alarm gehad.
Woogy, spenen zijn idd nog niet gevuld, dat is ook het enigste wat nog soepel voelt zeg maar.
Pff Rianne
Team Sublime, mooi vlot mannetje. Reuze benieuwd naar droog foto's
Mopjemop
Geplaatst: 16-04-16 08:15
TS en Venthe, gefeliciteerd met jullie veulens
Poll, wat een leuke foto van je kleine spruit, ik snap dat je flieft bent
Ik was beetje druk druk druk. Wel alles gelezen maar te veel om te reageren, herkenbaar toch
Mick z'n navel is ok, VA heeft er even naar gekeken, niets mis mee das geruststellend
Hoest met Nicole haar paarden, weet iemand dat?
linda2008
Geplaatst: 16-04-16 08:27
Mopjemop, wat fijn van mick zn naveltje hele geruststelling. Spam nog eens wat foto's van die knappe man
Rianne, ph was ook nog wel heel erg hoog, maar die kan snel zakken dus ben benieuwd wat ze nu zou testen...? (Niet dat ph nou alles zegt hoor haha)
Annelies, charlie maakt er een potje van!! En op hoe veel dagen zit Fre nu? Word nog spannend met die 2 of niet? Niet dat ze straks ruzie moeten maken wie er in de kraamstal mag haha
Ik mis baby-spam... Waar zijn al die leuke kleine hummeltjes? Nou ja dan spam ik maar weer sorry! Pippa begint al wat uit te vouwen
peetjjuh
Geplaatst: 16-04-16 08:55
Nog steeds rustig hier haha met al die harsende merries? Wat een leuke foto's van pippa, grappige achter voetjes!
Laatst bijgewerkt door peetjjuh op 16-04-16 09:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Pff jeetje rianne dde foto's met je berichten erbij waren toch wel veelbelovend! Maar dat zal vast geen week meer duren (hoop ik voor je )
Pippa is leuk ben gek op die kleintjes
Gisteren geprobeerd de camera te installeren.. Helaas weer niet gelukt zijn er ruim 2,5 uur mee bezig geweest.. deed het goed maar krijgen de verbinding zonder kabel niet erdoor... heel irritant!!