Van mij komt er over een neit te lange poos weer een bij... Hahah en ik denk dat ze heel lang blijft staan! Pom heeft al 2x een jaar gedragen, dus ik verwacht niet dat ze het nu braaf op 335 dagen doet...
fokfanaat: gefeliciteerd!!! pauk: wat een leukerd zeg! iorrr: leuke foto!
zit nu op school, dus weet niet hoe het met mijn arme merrie is, ben zelf erg benieuwd, uier was gisteravond namelijk behoorlijk gegroeid, dus benieuwd hoe het deze middag/avond is, maar dat meld ik nog wel
Jenny ziet er veelbelovend al uit! Zal vast ineens erg snel gaan ook!
Fokfanaat GEFELICITEERD!!!! Ga je topic bekijken..
Inowa inderdaad,het fokken is soms zuur...hier ook al wel es een lege merrie gehad hoor,maar niet dat ik er toen een super band mee had,en dan gaat dat wel wat beter..Zeker als je al een veulen lopen hebt of nog één verwacht. In dit geval is het wel zuur voor jou hé Verleden jaar verwachten wij ook één veulen,dit is doodgeboren,dan ben je daar echt niet goed van. Dit jaar ook niet,maar het is toch een pleister op de wonde dat we al zulk een mooierd rondlopen hadden.
jennyk
Geplaatst: 26-05-11 15:23
heidie: nou sjanty was idd erg vroeg voor haar doen. Scheelde 6 dagen met vorig jaar en 2 weken met de eerste! Bij Loes is het even afwachten of het nu al doorzet of dat ze nog een poos zo blijft doorlopen. Maar ik heb haar nu met Sjanty en beeb op de wei en misschien helpt dat
Inowa: Erg rot dat beide merries dit jaar verworpen hebben/niet meer drachtig zijn.
wendy1987
Geplaatst: 26-05-11 15:34
Pauk: wat een mooi veulen is het toch! Iorr: Wat een lieve foto van Given! Jenny: Die maakt flinke aanstalten! Straks 2 veulens! Leuk zeg!
Ik ben nu thuis op de computer, foto's uitgesorteerd. Zijn nu aan het uploaden, dan even topicje maken voor de kleine Ik ben echt helemaal verliefd en het is zo onwerkelijk dat ik nu 2 EIGEN haflingers heb Als topic af is zet ik hem wel even neer!
Nee, het wordt wss dan maar een veulen, de merrie die drachtig was van Geronimo is niet meer drachtig.. Ze willen haar ook niet meer opnieuw dekken helaas.
Of ik Rose laat dekken is nog even afwachten, maar ik denk van wel
net bij loesje gekeken en ze had 1 kleine plak pegel. Ik heb hem weg gehaald en ga straks kijken of er weer wat zit!
marrlinde
Geplaatst: 26-05-11 15:53
FF gefeliciteerd!
Mensen, ik denk dat ik maar dit topic ga verlaten. Zit ondertussen alweer in het 2012 topic en heb voor dit jaar toch niks meer (al een paar maanden niet meer). Allemaal nog heel veel sterkte met wachten, veel plezier met het veulen of succes met de bevalling! Ik zie jullie/veel van jullie wel weer in de topic van komende jaren!