alvast van harte , ik ben erg benieuwd, zijn vast véél stippen op geschilderd
quintusgl
Geplaatst: 15-05-10 23:29
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 15-05-10 23:36
Fokfanaat, ik moet toch even zeggen dat je echt een prachtig veulen hebt!
En vanmorgen harsen en melk, vandaag de hele dag parcoursen bouwen in Eindhoven, en maar geen telefoon. Met mijn logees overlegd, na het eten in Eindhoven toch maar direct doorgereden naar stal. Staleigenaar stond buiten manen te trekken bij een merrie, hengst op het hoekje was stapelgek en Neon stond nog met dikke buik. Even de stronten maar uit de stal, maar ze voelde klam. Even later weer stront eruit gehaald (schijterd) en ze was nog klammer. Staleigenaar stelde voor haar op de wei maar even te zetten. En ze liep direct naar achteren en ging daar wat draaien. Pootjesblaas kwam al snel, en zo stiekem als Neon normaal is, zo deed ze het nu voor 5 man publiek.
In ieder geval, uiteraard weer een hengst , en weer eentje met vlekjes!
Meet Reedhill's Salt 'n Pepa!
Nageboorte kwam eraf toen Neon opstond, binnen een half uur stond en slubberde hij al. Ging snel.
Ze heeft op je gewacht! Wat fijn dat het goed is gegaan en wat een schatje. Nogmaals gefeliciteerd. Leuke naam.
quintusgl
Geplaatst: 15-05-10 23:44
Neon gefeliciteerd........wat is ie mooi !!!!!! En lekker voorspoedig op het land...mooier kan niet. Wat weer een gave naam heb je zeg!! Hoe verzin je het eke keer weer!! Geniet lekker meis, je hebt het verdient!!
Neon, hij is LEUK!!!! Mooie naam ook! En weer een stippen hengst, lol... Wel bijzonder dat jullie er bij mochten zijn van haar nu. Net alsof ze het deed als soort van, dunno, compensatie, voor het gemist van DC