De vorige keer heeft ze 's middags gekegeld en 's avonds een veulen gekregen dus geen maiden, maar ja dat zegt natuurlijk niks kan nu ook anders gaan...
Ik ga haar toch maar goed in de gaten houden

Leuk dat jullie ook van die platen hebben

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vrijalover schreef:@ faniek: Dat schiet op zeg! ze heeft al flink veel uier!
Patoucha schreef:Update: met de cam tot 03.30 uur zitten waken ze was erg onrustig liggen kreunen en op het laatst ook weer weeën. Het is op deze manier erg vermoeiend voor haar. De uier is vol, tepels zijn ook vol en hangen recht naar beneden, vulva is megaslap. Ze is de hele dag ook af en toe onrustig geweest, dus ben benieuwd weer voor de nacht. Meestal begint ze om een uur of 9 's avonds...
Sjen schreef:Vrijalover: Ze heeft al meer uier dan Siena hoor!
Maar volgens mij heeft zelfs een niet drachtige merrie dat![]()
![]()
jockeygirl schreef:vrija heeft idd al een aardige buik
nog niet zo'n erge puntkont of lijkt dat zo?
Kelan schreef:Vraagje voor de ervarenere fokkers: Hoe los moeten de banden worden, en wat zegt dat dan over wanneer de bevalling begint.
Rigaud heeft nl. voor mijn gevoel al hele losse banden; kuilen op haar kont, de staart ligt er echt bovenop, alles is drilpudding, en ik kan de staart alle kanten op bewegen. Maar de vulva is nog niet echt slap (wel iets slapper dan normaal, maar nog niet echt slap). Ik ga er dus vanuit dat het nog wel tijdje duurt.... of ben ik dan te makkelijk?
Quirinake schreef:Hier zijn de picca's
Sorry voor de hoeveelheid maar ja![]()
Wat vinden jullie ervan