Vandaag amber ook 200 dagen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en niet ruilen
das jammer.
Silly1972 schreef:jeetje Kabayo, hopelijk hersteld ze goed en is er intern niets aan de hand.
Hoe is ze er weer uit gekomen? of kon ze ergens verderop eruit?
ze had echt pijn en de schrik natuurlijk
vele uurtjes stappen komt eraan :p
Faline schreef:Dat is zeker schrikken, echt geluk ook dat ze er nog zo uit is gekomen!
Wij hebben onder de stallen inderdaad ook nog de putten, maar daar is al een extra laag beton en versteviging overheen gekomen zodat ze er nooit door heen kunnen zakken. (Dat hoor je ook nog wel eens)
Was ze losgebroken? Hopelijk lopen de schaafwonden met een sisser af, beterschap ermee! suffie schreef:Faline schreef:Dat is zeker schrikken, echt geluk ook dat ze er nog zo uit is gekomen!
Wij hebben onder de stallen inderdaad ook nog de putten, maar daar is al een extra laag beton en versteviging overheen gekomen zodat ze er nooit door heen kunnen zakken. (Dat hoor je ook nog wel eens)
Vraag ik mij nog af hoe jouw paard in de buurt van het pompgat kan komen, laat staan eropWas ze losgebroken? Hopelijk lopen de schaafwonden met een sisser af, beterschap ermee!
ongelukjes gebeuren nou eenmaal. Het is nou eenmaal donker en er zitten 3 op ons erf. Als je naar de bak wilt in het donker moet je er dus langs. Maar alsnog. Ik voel mij niet verplicht om het uit te leggen. Bedankt voor je beterschaps wensen 
hoe gaat het trouwens met de dame die gevallen was
waar is die lieve pony naartoe
, ik zag zelfs haar hele buik schudden en er kwamen gewoon bulten op waar van binnen uit op gedrukt werd ! Echt te gaaf voor woorden om dit mee te mogen maken !
hopelijk valt alles mee en herstellen de dames goed.
ik krijg de groei van haar buik helaas niet goed op de foto. In het echt zie je het wel, maar op de foto niet
ik heb een aantal keer mijn hand op haar buik gehouden in de hoop iets te voelen, maar ik heb daar het geduld niet echt voor. Wie weet wat later in de dracht. Vooralsnog lijkt ze zelf ook nergens last van te hebben en trainen we rustig verder.