Eeh.. ik doe dus wel aan geboortekaartjes en ik ben net een uurtje of 2 bezig geweest en ik ben erg tevreden met het resultaat tot nu toe
kiki1976
Geplaatst: 15-04-16 21:45
Cynthia ja klopt is vandaag overdag hard volgelopen, ondanks ze van 7.15 tot 19.30 buiten heeft gelopen. Had d'r binnen gezet en een foto gemaakt. Leuk trouwens dat je geboorte kaartjes maakt, benieuwd naar het resultaat
Gefeliciteerd met de veulentjes De jongste Tinker mag vanaf vandaag hier, die van 22 mag over een maand geloof ik. Daarmee rijd ik nog rustig mijn rondje dorp, heerlijk beest.
Ook droogfoto's plaatsen he dames van jullie schatjes die net geboren zijn
Oh Rianne wat jammer van de cam
Kiki wow bo haar uier is mega zeg en testje 6.5, gaat de goeie richting uit
Ik verbaas me er ook steeds over dat je zo een mooi vergelijkingsoverzicht kan maken Cynthia wat knap toch en best leerrijk, hopelijk heb ik volgend jaar ook vergelijkingsmateriaal. En geboortekaartje oh ben nog meer benieuwd nu
Ja vind dat ook knolselder, heeft nu lang genoeg geduurd
Hier testje gedaan en was duidelijk lager dan gisteren, ik schat 7.0 want duidelijk kan je ze echt niet zien vind ik (die van Ro zijn beter) behalve als het 5.5 is maar Flo ging vorig jaar maar tot 6.0. Wat ik wel duidelijk merkte is dat eergisteren het drupje erop heel snel roos kleurde, nu was het eerder oranje en duurde langer eer het rood werd.
Vulina
Geplaatst: 15-04-16 22:29
Knolselder schreef:
Nu mogen die van Tinnieee, Rianne en mezelf wel eens
Ik mag ook nooit mee doen En dat na een week hars, melk en slapeloze nachten
Nog even en onze andere merrie gaat zelfs nog voor deze
Wow Vulina, ik heb compleet gemist dat jij ook zit te spannen sluit maar aan in het rijtje dan
kiki1976
Geplaatst: 15-04-16 22:37
Fotsy, Ja die is best hard gegaan vandaag. Ondanks de foto is genomen toen ze net binnenstond, had van 7.15 tot 19.30 buiten gelopen. Zit wel verschil in die testen, hier is die meer groenig en moet naar geel.
Komop dames iedereen aan de veulenboom vannacht. Eerste alarm al gehad hier hihi
vulina die van jou mag nu ook al eens, lekt ze nog?
De mijne wordt ook vaak vergeten maar straks gaat ze nog voor jullie
Oh Kiki das goed he als het zelfs volloopt na buiten te hebben gestaan Hier test heel onduidelijk dit is zo een voorbeeldje, testje was al minuut geleden, ik krijg die nooit deftig op foto
Flanken beginnen al wat in te vallen
Laatst bijgewerkt door Fotsy op 15-04-16 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat mag van mij wel als dan t veulen ook maar komt. Maar gezien dr kling ook rood is wat meestal ong uur voor de bevalling zo is. Nouja hij is donkerroze haha