Gefeliciteerd met jullie knappe dames Wat een leuke veulentjes weer. Zonnetje heeft druppels aan haar uiers!!!!! Dus de geboortesingel maar omgedaan en nu maar afwachten... Net wezen kijken maar haar hooi gaat hapje voor hapje ze draagt der staat af en kijkt af en toe naar der buik...
Dankje Ponyparadijs, Ja ik hoop het voor Zonnetje ook hoor ze is het echt zat.
Foss
Geplaatst: 01-03-14 01:55
Spannend succes met waken.
FriesRoosje
Geplaatst: 01-03-14 06:18
Vannacht om 3 uur ben ik even gaan kijken hoe Zonnetje er aan toe was. Ze had vanavond de geboortesingel om. Ik kom bij de stal en zie haar staan alleen was het donker. Ik had mijn zaklamp mee en deed die aan om te kijken zodat ik niet de grote lamp aan hoef te doen. Ik schijn met de zaklamp op Zonnetje en hoor ineens een heeeeel hoog gehinnik dat absoluut niet van Zonnetje was. Bleek mevrouw vlak ervoor te zijn bevallen helemaal alleen en de band heeft ze weten te omzijlen door helemaal niet plat te gaan liggen tijdens het bevallen. Ze heeft een erg mooie dochter gekregen. Ze had binnen een uur de melkbar gevonden. Zonnetje is helemaal blij met haar dochter. Ze heeft op dit moment nog geen naam dat is iets waar we over na gaan denken na een paar uurtjes slaap.
Genoeg gepraat hier even een foto van de kleine meid
Verrassing
De voerbak was snel gevonden
Morgen hoop ik meer foto's te hebben
Edit: sorry voor de slechte kwaliteit foto's had alleen mijn telefoon bij de hand.
Hier nog 2 maanden wachten.... Aan de ene kant kan ik het er wel uit kijken, aan de andere kant zou het nu wel heel heftig zijn, met mn nieuwe baan erbij.