Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JaneJansen schreef:fancy ga liggen en doe je ding!!
Nicole288 schreef:JaneJansen schreef:fancy ga liggen en doe je ding!!
Fancy denkt: Doe je ding? Daar zie je me nu mee bezigEn dat andere ding, dat doe ik mooi niet hoor!
![]()
Nicole288 schreef:JaneJansen schreef:fancy ga liggen en doe je ding!!
Fancy denkt: Doe je ding? Daar zie je me nu mee bezigEn dat andere ding, dat doe ik mooi niet hoor!
![]()
eydis: oh, dat is weer een andere merrie? Weet je zeker dat ze bevallen is dan en niet gewoon naar buiten is?
JaneJansen schreef:tja tis ook een superpijnlijke klus natuurlijk en geen ruggeprik oid...
Stephany schreef:JaneJansen schreef:tja tis ook een superpijnlijke klus natuurlijk en geen ruggeprik oid...
jammer genoeg bij ons vrouwen ook zo..en bijna nooit een ruggeprik, alhoewel er steeds meer stemmen opgaan dat het gewoon moet kunnen als de vrouw dat zelf wil....ik ben er wel een groot voorstandster van!!!
Nicole288 schreef:Volgens mij hebben jullie het over een andere fancy dan ik, die van cross creek staat al een hele tijd in haar hoekje met een achterbeentje op rust en haar snoet buiten beeld
balance schreef:Dat zie ik ook Nicole. Maar, ik moet toegeven dat ze af en toe toe wat onrustig is. Ik ga over een half uurtje weer op pad, daarna kan ik pas later weer meekijken dus als ze dan toch wil beginnen, graag nu.
jessie34 schreef:Fancy is gaan liggenoma heeft gelijk hoor,er komt een veulen aan
jessie34 schreef:vind dr ademhaling ook snel, of lijkt dat zo?