't word alsmaar stiller en stiller
, ik wil geen hekkensluiter meer zijn volgend jaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
't word alsmaar stiller en stiller
, ik wil geen hekkensluiter meer zijn volgend jaar
Laat je haar nog wel weer dekken dan? Omdat je dan volgend jaar alweer zo laat bent als het niet meteen pakt
en ze dus drachtig bleek te zijn

Het is een prachtig gezond bruinbont hengstveulen en we hebben hem Begley Milo genoemd, roepnaam Milo (Je zegt het op zn Engels, Mailo dus
)
Nu dus nog steeds niet, we gaan natuurlijk geen pasgeboren veulen op de trailer zetten. Ik denk dat we Milo en zn moeder over een paar daagjes wel gaan halen

Katoo71 schreef:zeg wat is dat zie ik ineens mijn veulen voorbij komen ! wel leuk dat je zo met haar showt mayday !
groeten van hier
ze wilde haar zien, dus positieve reacties toch? Op je eerste eigen fokprodukt

ze zijn lieffff. 
Neonlight schreef:Marlijn, gefeliciteerd! Mooie knul heb je erbij! Heb je ook een foto van je nieuwe merrie?

En ze was zo dik
Nou Milo eruit is ziet ze er al een stuk beter uit!
Waarschijnlijk komen ze zaterdag of zondag dus dan kan ik nieuwe foto's maken
Nicole288 schreef:inowa: gelukkig heeft brooch het al geaccepteerd dan. Moeilijk hoor als je er dan weer voor het eerst naartoe moet, maar de anderen hebben je idd ook nodig
Neon: Zou mooi zijn, zal voor je duimen
C_F: Ik wilde net bij de barncammers gaan vragen of je met vakantie wasIk heb je nog gesmst toen Copper ging bevallen, zul je niet gehad hebben dan?
Epona's veulen is maandag geboren (link staat in mijn onderschrift: Briscona)

Cheveyo schreef:mijne zal in 2007 waarschijnlijk pas in juli veulenen dus je bent niet alleen