immii_clarr schreef:Rivq, wat balen zeg dat je zo moeilijk aan goede kwaliteit ruwvoer kan komen. Oud stalgenoten van mij die ook een beetje jouw richting op zitten konden inderdaad ook eigenlijk gewoon geen goede kwaliteit ruwvoer vinden, dus halen het nu nog altijd bij ons. We hebben gelukkig mooie kwaliteit van eigen land.
Ik dacht vandaag eens wat na te gaan denken over namen, wat een drama zegKom echt op niks leuks. Moet met de R en voor een merrie eindigen op lita, wil iets niet zo voor de hand liggend, maar wil niet echt lukken om iets te bedenken..
Ja heb wat rondvraag gedaan hier en de meeste in de buurt vinden het een ramp. Hebben nu allemaal dure enkele baaltjes en kopen soms een partij van marktplaats in de zomer.
Zo ja dat is lastig zo'n naam met eisen

Ik heb laatst ook even gebrainstormd, beginletter zit ik niet aan vast deze keer. Maar de helft van wat ik nu verzin verdwijnt ook weer van de lijst haha
Oyyo, voor zover ik weet mag dat gewoon. Ik heb gister mijn 7 daagse zandkuur beëindigd bij de paarden waaronder mijn drachtigen.