Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dustinlover schreef:Ik zal voorlopig toch nog niet zo actief zijn met reageren. Mijn hengst is helaas net overleden en ik kan alleen maar huilen. Ik hoop met heel mijn hart dat zijn veulentjes gezond ter wereld komen nu want dat is het enige wat ik dan nog over heb van hem.
Dustinlover schreef:Ik heb even gekopieerd:
Ik heb sectie op hem laten verrichten. Mijn dierenarts vond het allemaal zo erg en heel de kliniek was meegaand met dat kleine witte paardje en ze wilde het zelf ook weten dus boden ze aan om dat voor mij te doen. Hij had infarcten in zijn darmen en uiteindelijk een buikvlies ontsteking die hem fataal is geworden waardoor hij ineens hoge koorts krijgt (40.2 toen ik er was). Wel is alles terug te leiden door de droes.
Ik had Linda aan de telefoon helemaal over de rooie toen hij zijn laatste adem uitblies. Ik had het niet eens in de gaten en was alleen maar aan het zenuwen hoelang die veearts nog duurde want dat lijkt dan een eeuwigheid..
Het is gewoon *** hij was mijn kleine grote vriend en sloeg zich overal doorheen met dat geweldige karakter.. Voor mij was hij een once in a lifetime horse.. Had zo'n geweldige band met hem.. is gewoon met geen woorden te beschrijven.
Zag zo even snel chantal met haar Welsh je en al best wat uier. Voor de rest ben ik echt een zeef en zo ontzettend verdrietig en dat ik weer in zo'n dal zit. In nog geen jaar tijd 4 paardjes af moeten geven is gewoon niet meer normaal en je gaat denken wat is het volgende.. is het nu nog niet genoeg.. Laat het asjeblieft stoppen want ik heb genoeg gehad en kan het gewoon niet meer hebben allemaal.