Ik ben met alle twee blij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Just_Sannee schreef:Merrie is inderdaad makkelijker, maar vind een Friese hengst toch ook wel stoeren ik heb leukere hengstennamen
Ik ben met alle twee blij
Setteli schreef:Zo, even 1 dag niet meegelezen en gelijk 2 veulens erbij![]()
Gefeliciteerd allemaal!
Mijn Jazzy moet nog 76 dagen en is al behoorlijk dik. Ik heb het idee dat ze dikker is dan bij het vorige veulen. Ik hoop dus niet dat er uiteindelijk toch 2 in zittenDA dacht dit nl bij de eerste keer scannen. Daarna heel vaak gescand om het zeker te weten, maar ze kon niet met zekerheid zeggen dat het er geen 2 waren. Merrie had veel cystes in de baarmoeder, vandaar. Gelukkig is ze drachtig van een kleinere hengst, maar we blijven hopen op gewoon eentje.
Woogy schreef:Setteli schreef:Zo, even 1 dag niet meegelezen en gelijk 2 veulens erbij![]()
Gefeliciteerd allemaal!
Mijn Jazzy moet nog 76 dagen en is al behoorlijk dik. Ik heb het idee dat ze dikker is dan bij het vorige veulen. Ik hoop dus niet dat er uiteindelijk toch 2 in zittenDA dacht dit nl bij de eerste keer scannen. Daarna heel vaak gescand om het zeker te weten, maar ze kon niet met zekerheid zeggen dat het er geen 2 waren. Merrie had veel cystes in de baarmoeder, vandaar. Gelukkig is ze drachtig van een kleinere hengst, maar we blijven hopen op gewoon eentje.
Heb er zelf destijds 1 gezien die was drie keer positief op 1 gescand en toch twee, echter 1 klein veulentje en één van een kilo of 5 die al een goede maand dood was...Gigantisch wonder dat moeder en zusje het overleefd hebben. Als ze boven elkaar liggen kunnen ze ze vrijwel nooit beide zien.