Mendy's veulen blijft lekker bij huis.Kan ik er lekker mee tuttelen wordt 't een echte pennypony Nee geintje dat beestje zou wel de tijd van zijn/haar leven krijgen.
Veulen van Kiki blijft ook thuis. Was natuurlijk de bedoeling dat veulen samen zou opgroeien met veulen van Aafke, maar ja... Nu gewoon lekker in de Shetjeskudde opgroeien (3 volwassen merries, ruintje die graag pappie speelt en merrieveulen van dit jaar). Zou leuk zijn als er nog 1 of meer veulens bij waren, dus wie nog wat zoekt...
Precies! Ik vindt t wel fijn om t in de buurt te houden.. En langs gaan wanneer ik wil!
haboshof
Geplaatst: 08-12-10 14:53
Dank jullie wel voor het welkom. Gelukkig hoef ik niet na te denken over dingen als opfok en zoiets. Mijn paarden staan gewoon thuis en daar blijven ze ook.
Ik ben even gaan rekenen en ik denk, met wat ik van de dierenarts gehoord heb, dat ze ook ongeveer op 200 dagen zit. Maar goed Shetten staan er om bekend dat ze vaak wat overdragen. Tenminste de Shetten die ik had wel. Ik had er eentje die droeg meer dan een jaar zelfs.
Wat me trouwens wel opvalt, is dat ze jeuk heeft en meer dan de andere pony's. De condities zijn hetzelfde. Zelfde voer en stal. Hebben die van jullie ook meer jeuk?
Cemlys
Geplaatst: 08-12-10 15:00
YSR1971 schreef:
Oh Zitake, Deano mag wel bij mij spelen!!! Komt alleen niet goed met mijn Shetmerries haha... tenzij je er wat af laat halen.
haha, dat afhalen twijfel ik nog wat over, en idd komt ook niet goed met mijn merries, vandaar, maar als het niet anders kan wordt hij gewoon gecastreerd, maar zou wel mooi zijn als hij een beetje hengstennek krijgt