En zelf ook nog 'kreupel'

pauk: da's goed nieuws!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
trutje schreef:Kijken jullie wel uit met die veulendansjes van jullie, als ik het me goed herinner heeft het na de vorige veulendans 4 dagen geregend
Nicole288 schreef:whiz: Hoe zit dat eigenlijk bij een tweeling, heb je dan twee aparte nageboortes? Bij een staande bevalling gaat de navelstreng ook meteen stuk als je ze neerlegt natuurlijk, maar hoe zag wat er later uitkwam eruit?
En daar dacht ik ook nog over na, waarom kwam nu de geboorte niet op gang, bij andere tweelingen kwamen ze steeds wel gewoon naar buiten en kwam er nog een achteraan. Zaten die van Lib samen in de knoop of zo dat ze er niet uit konden?
Toke schreef:PJ: Terra had niet meer dan dat wat je nu beschrijft, en toen stond de uk (zo zal ik haar voorlopig maar noemen...) ook de volgende mogen bij...
Dus misschien is er nog kans dat je morgen toch nog ff iets mag komen zeggen
Neonlight schreef:Wow Whiz, het zijn behoorlijk flinke knapen nog! En probeert het grote broertje het kleine broertje aan het halster weg te trekken bij de melkbar?![]()
Wie is nu wie? Leuke namen, passen mooi bij elkaar!
Whiz schreef:Er kwam 1 zak naar buiten.. een soort T-shirt met twee armen.. in elke arm een veulen.. zaten 2 navelstrengen in die zak. Volgens de DA was het dan wel een tweeeiige tweeling. Snap het ook niet precies.