nou, ik ben me net ook doodgeschrokken.. Gisteren was Darlahs uier lichtjes gevuld. Nu neemt het wel enorme proporties aan (voor binnen één dag)
als ze zo doorgaat kan het weleens heel erg gaan opschieten!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

als ze zo doorgaat kan het weleens heel erg gaan opschieten!!!
en ik die dacht dat Tinkerbell een gigabuik had
maar vergeleken met die van Darlah, Shakyra en Mira lijkt het echt niks 

die uier kan niet veel voller... 
maar och gut wat heeft ze veel zucht 

en dat voor biepje hier die gezweerd had nooit een effen hengst te nemen
maar gelukkig is Angel homozygoot bont
dus krijg toch een bont veulen

)

?
wat is die Dunbrody onwijs gaaf..

Dunbrody nog wat sterker dan Lancelot.
(zou wel leuk zijn
)

)
jeetje nu begint het wel heel spannend te worden zeg!!!
nouja, we zien 't wel.. het is als het goed is levensvatbaar (ik tel bij darlah vanaf de laatste dekdatum, maar op de scan was ze al een dag of 4/5 verder als Shak)

Ik zou eerst willen zien hoe Lancelot eruit ziet als hij een hoop kilo's zwaarder is (Al vind ik hem op de foto minder dun als dat hij in het echt was.) En dan kan je volgend jaar meteen wat nakomelingen zien.
Mij lijkt het overigens een vos sabino, met eventueel rabicano erbij, dat geeft ook grijze haren in de staart.
) heb ik geen internet meer totdat hun de stekkertjes om zetten, kan nog wel een week duren. Ik zit nu bij mijn ouders te internetten. 
Nicole288 schreef:Cuba: ze gaat van harsdopjes naar melk druppelen, als er straks dus druppels aan hangen moet je echt op gaan letten
Ze hield de gemoederen in ieder geval goed bezig. Kan dus best zijn dat Cuba gewoon weer hars krijgt straks en ze drupt ook nog maar weinig melk (in vergelijk met wat Ivanka had in haar laatste dagen). Oow heerlijk speculaties speculaties.... Dat wordt geen IB voor jou haha