Knolselder ik volg idd ook geen cursus maar leer ontzettend veel hier en zoek regelmatig dingen op of vraag aan onze Da. Een mens is nooit uitgeleerd maar vind die cursussen vaak veel algemene info. Maar bv zoals die ademspray heb ik hier geleerd en ik vind leren uit (andere) ervaringen toch iets leerrijker als bv leren vanuit een cursus.
Veronique56 heeft de hengsten houder zich dan vergist of gewoon verkeerd berekend? Wel idd fijn dat ze eerder uitgerekend is dan haha.
Iersas leuk stippeltjes

Pomski je merrie is idd vrij zwaar. Is het nu rustiger tussen de merries? Tijd geleden waren ze toch zo bitchy op stal meen ik mij te herinneren.
Al_zawraa fleur was hier ook hengstig maar ik wacht toch echt tot begin april. Vind veulens in de sneeuw niet zo aantrekkelijk.
Nou ik gun je van harte een merrie dan dit jaar. Hopelijk dan uit mishrikah zodat je een opvolger hebt. Gelukkig blijft haar uier stabiel. Duimen dat dat zo blijft.
Sparkyy_8 wel super cute met dat dekentje

Muronia jaaaa vooruitgang

Am_horse spannend dan idd wat Nigrante gaat doen als ze vorig jaar met minder beviel haha. Ik ben het ff kwijt was dit Odilia dr eerste veulen?
Moner Wat vreselijk nieuws

Kabayo Djazz is een fries x tinker

Xsurfdairy elke bevalling en dracht is natuurlijk anders.. Maar idd is een gezond veulen het belangrijkste. Met hoeveel dagen beviel ze bij de fokker?
Nou skye is echt super super rustig. Zo rustig is ze de hele week nog niet geweest. Ze heeft zelfs nog niet gelegen vandaag

We wachten rustig verder