Voor een hengst:
Lodewijk
Davy Jones
Paladijn
Iverness
Voor een merrie:
Persephone
Nachtegaal
Nephelle
Selene
Voor zowel hengst als merrie:
Shahar
Nawusi
Malaki
Overigens is dit nog bij lange na niet de hele lijst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Maar wat een rijkdom om in die oase van rust op stal te komen, de kat nog in diepe slaap, opgerold op het stro. De kinderen die al lekker buiten staan terwijl Opa nog op stal ligt te slapen. Een vriendelijke hinnik van Eef terwijl ze nog lekker hooi staat te knabbelen. Heerlijk! Zo blij om ze eindelijk aan huis te hebben staan.

Wpaard schreef:Hier is joly 229 dagen drachtig![]()
Wij hebben ook al een merrie en een hengst naam. Maar dat kan nog wel wijzigen als het geboren is![]()
Ik ga volgende week kijken naar een camera voor op stal, zodra ik aanwijzingen zie dan ga ik er direct heen.
Wat naar zeg, koliekerige merries. Hopelijk gaat het weer goed met ze!
Wat een mooie buikjes allemaal. Het wordt nog een uitdaging om een foto te maken van haar uier.. ben niet bepaald lenig ofzo
. Wanneer is ze uitgerekend?
.
. Heel benieuwd hoe ze er op gaat reageren! Dinsdag weer even uitrekenen op hoeveel dagen de dames zitten. Doe dat niet elke dag. Want dan ga ik mijzelf er te veel mee bezig houden. Ken mijzelf langer dan vandaag.
.

MacavityL schreef:Weet iemand wat de houdbaarheid van een al geopende zak vitalbix breed & grow is? Begin november had ik een zak gekocht, kwam net niet uit met afspenen een week later. Nu wil ik weer met de breed & grow gaan starten, maar wilde even checken of ik deze (nog bijna volle) zak kan gebruiken of toch een nieuwe moet kopen.

Nu word het aftellen voor Prganza
. Je bent er weer vroeg bij dan! Heel benieuwd welke combinaties het worden dit jaar/volgend jaar.
. Madam liep zelfs voorop! Zo jammer dat ik het te laat in de gaten had. Anders had ik het echt voor jullie gefilmd!
. Vandaag ook begonnen met de zandkuur. Heel benieuwd hoe ze er op gaat reageren! Ze is zelfs al begonnen met verharen. Als enige van de kudde nog.
Helaas achtervolgt het ongeluk ons een beetje deze dracht en heeft ze naast haar vorige "lipabces" nu ook een schimmelinfectie..
En daarbij verhaart ze ook nog als een malle. En als kers op de taart is ze gisteren ook nog onderuit gegleden tijdens het gek doen...
Arme kind. Ze is wel nu over naar de ruimere binnen box dus dat is erg fijn! En ze leek ook niks over te hebben van de val. Gelukkig... 
xYaartje schreef:Wpaard schreef:Hier is joly 229 dagen drachtig![]()
Wij hebben ook al een merrie en een hengst naam. Maar dat kan nog wel wijzigen als het geboren is![]()
Ik ga volgende week kijken naar een camera voor op stal, zodra ik aanwijzingen zie dan ga ik er direct heen.
Wat naar zeg, koliekerige merries. Hopelijk gaat het weer goed met ze!
Wat een mooie buikjes allemaal. Het wordt nog een uitdaging om een foto te maken van haar uier.. ben niet bepaald lenig ofzo
Wat is Joly ontzettend knap. Wanneer is ze uitgerekend?
Wat ik hier bij de dames altijd doe is de telefoon op de selfie stand zetten en dan kan ik zo direct op het scherm kijken zonder mijzelf helemaal in aparte bochten te moeten wringen. Enige wat ik hoef te doen dan is even bukken, telefoon er onder houden en dan zie ik vanzelf de uiers, klik en foto is gemaakt.
Gaat gelukkig heel goed met Maria! Gisteren bood ze uitzichzelf het werken in vrijheid aan wat een heel fijn gevoel gaf en vandaag gaan we beginnen met de zandkuur. Heel benieuwd hoe ze er op gaat reageren! Dinsdag weer even uitrekenen op hoeveel dagen de dames zitten. Doe dat niet elke dag. Want dan ga ik mijzelf er te veel mee bezig houden. Ken mijzelf langer dan vandaag
Stamboeknamen vind ik moeilijker en daar moet ik dus nog over nadenken.

. Wel fijn dat ze nu in een grotere box staat! Hopelijk heeft ze nog altijd geen last van de val?
.
. Heb er even heerlijk bij gezeten en met de kudde genoten van de rust en het zonnetje. Even met zijn allen bijkomen van alle hectiek van de afgelopen tijd.
.

Gefeliciteerd met het resultaat!
Spenen stonden iets verder uit elkaar dan een week geleden en er leek iets meer vulling in te zitten.