Zilverling Mirna zit vandaag op 296 dagen. Onze Welsh Kaëla is 10 april aan de datum. Wij hebben een camera in de stal en zij krijgen een birthalarm om.
nog niks anders ij mama Pris...awel, Bay was net heel druk, uiteraard tot ik mijn telefoon erbij pakte. Verder, nog altijd geen spenen en hangt Bay nog wat onderin die buik. Maar het is zulk perfect weer voor babies
Ik had dat met Pony geregeld, die had een blesje die altijd na het rollen geëgaliseerd was. Dan lag ze op d'r zij, koppie vanaf de oren door het zand heen.
Pris doet nog maar even vrolijk niets Spenen doen nog steeds niets, uiertje leek wat geslonken ook weer. Kontje is nog altijd slap, staartspanning is voor zo'n 90% weg, punani is al een stuk minder gevormd...We wachten braaf af.
Nog steeds geen baby's. Al zit het er wel heel erg aan te komen zo te lezen.
En dat gepaneerde hoofd
Woogy
Geplaatst: 16-02-19 10:27
Dag 336 hier. Kreeg gisteravond ineens het gevoel dat ze op de 24ste wil bevallen...dat duurt nog 8 hele fokking dagen Pris...ik weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben
Prisjes deed over Masker en Kazper beide 345 dagen. 24 Februari zit ze op 344 dagen......we zullen zien. Intussen in uier nog steeds een strandbal met twee ventielen erop. Spenen zijn nog maar heeeeeeeeeel weinig veranderd. Ach niets zo veranderlijk als een merrie he
Heerlijk zo een gepaneerd hoofd Woogie iedere keer kijk ik en denk ik zal het al maar nee
Iemand ervaring met de foscam die op eens niet meer mee werkt? Ik heb 3 dagen terug de camera op gehangen, met it er geïnstalleerd en werkte 2 dagen prachtig... Nu kan ik dus alleen nog maar kijken als ik op de Wi-Fi van stal zit maar thuis niet. Op stal op de camera kijken heb ik niet zo veel aan ik wil thuis it er is op vakantie dus daar heb ik nu niet veel aan.
Tinniie
Geplaatst: 16-02-19 18:04
Tinniie schreef:
Heeej ik wil ook Valiente foto’s!
Oké kei hard verkeerd topic Moest bij Mijnlieverd zijn hahaha.
Vraagje, met welk product ontsmetten julie de navels van de veulentjes? En hoe vaak? Iemand ervaring met Veterycine ?
Nog steeds geen babies? Jammer! Ze laten jullie lekker in spanning... Het is zulk heerlijk weer, je zou toch verwachten dat die merries dat ook fijn veulenweer vinden.
Ik kreeg vanmiddag deze foto doorgestuurd van mijn bijrijder. Is wel duidelijk waar het veulen zit.
Nachten zijn nog best koud nu, gevoelstemperatuur zit nog rond de 0 graden
Ik weet nog niet wat ik met de navel moet, vind het ook zo wat om voor 1 keer jodium te kopen. Ga nog even met m'n staleigenaar overleggen wat zij gebruiken.