Spannend TS, zoveel hars heb ik hier ook niet gezien bij Lies!
En dan is het inderdaad lastig, Rianne.
Wij wachten de huidige bui even af en dan gaan ze toch even naar buiten. Dacht eergisteren al wat te zien bij Lies, maar ze is nu echt goed hengstig. Druppen hangen d'r aan. Is ze mooi vlot mee volgens mij. Snel opschrijven om in de gaten te kunnen houden (sla de veulenhengstigheid over).
Mochten er mensen even mn cam willen testen dan graag!
C2012
Geplaatst: 15-04-16 17:32
Schattig veulen Pol! Mooi koppie!
Spannend Rianne! Wat waren de waarden in het begin?
Merrie hier voelt zich goed. Heb haar tegen het einde van de dracht nog nooit zo actief gezien. Haar zoon houdt haar 'jong'. Bij de tweede foto zie je de uier tussen de achterbenen piepen. Is geen stiekeme hengst hoor
Ph van 8 is nog torenhoog volgens mij... Maar hopelijk laten alle merries niet te lang meer op zich wachten. Team-sublime, veelbelovend
Pol, leuk dat je het vraagt Pippa doet het in ieder geval goed. Springt, rent, vliegt, slaapt en drinkt Skaay, heb je al meer foto's van jouw kleine spruit?
pretty
Geplaatst: 15-04-16 19:23
Maar zouden die waarden hetzelfde zijn als van de andere strips? Dit is namelijk wel een pijlsnelle vooruitgang en zeer verdacht. Go Anouk!
C1212 mooie merrie die zich duidelijk nog goed voelt!
Ik ben benieuwd Cynthia! Nee uiteindelijk valt het moeilijk te voorspellen haha.
Aniek zo die is er vlot bij! Ik heb hier geen veulenhengstigheid gespot bij geen van beiden en de eerste normale hengstigheid is ook al onopgemerkt voorbij. En nochtans lopen ze allemaal eens langs de hengst zijn stal elke dag. Maar ze stoppen allemaal drachtig en niet haha. Normaal komt er dan wel wat piesen enzo aan te pas maar ik zie en ruik niks.
Ik hou dr ook goed in de gaten want melk spuit dr zowat uit en uier is keihard. Verder is ze wel rustig maar weet niet hoe lang van te voren ze onrustig wordt.
Ik kom ff binnen vallen na veel drukte, maaaaarrr Net 5 min geleden geboren; Denzel van het Meulenhof x van Gogh x cornet obelensky
Hoofd bleef hangen dus flink moeten helpen. Alleen had ze het niet afgekund. Wat een magische ervaring! Nu weet ik zeker dat ik er echt wel bij moet zijn bij mijn eigen merrie!! Dit is dus de merrie van mijn vriend het eerste veulen van de 4 wat wij verwachten
Bij mijn Anouk begint er nu een beetje een B cup te ontstaan: vanaf de zijkant:
En na een uitgebreide schopsessie van de kleine die we eindelijk eens hebben kunnen filmen was het tijd voor wat zwangerschapsgym: Was overigens gewoon een plasje
Gefeliciteerd Venthe en vriend van Venthe Benieuwd naar droogfoto's en fijn dat jullie erbij waren!
Vulina
Geplaatst: 15-04-16 19:49
fokfanaat schreef:
Van harte! Idd zooo belangrijk om erbij te zijn.
Precies. Verbaas me nog steeds over het; "ik kijk elke nacht een keer!"
iEmmaaa
Geplaatst: 15-04-16 19:51
Gefeliciteerd en gelukkig is alles toch goed gegaan! Het blijft idd gewoon belangrijk alles goed in de gaten te houden. Als het fout gaat maakt dat het verschil.