Inowa bedoelde het niet verkeerd hoor. Kun je nagaan hoe een veulen de conditie van je merrie kan laten vertekenen.
Vind haar vos kleur wel erg leuk. Edit zie nu op je andere foto's dat het inderdaad vertekend beeld was.
Ach die arme sella. Wat een verdrietig einde ook. Heel veel sterkte gewenst
Gelukkig heeft het veulen een leuke surrogaatmama gevonden.
Vind inderdaad dat er veel pech is dit jaar. Ik houd mijn hart vast wat er nog meer komen gaat. Hoop toch echt niet meer.
Michelle dat vult al zeker erg goed.
Ariane. De hengst is een amha hengst. Hij heet SHM Wild Thunder.
Jobamara. Ja met mij gaat eigenlijk alles goed. Maar omdat ik kleine bloedingen heb gehad en mijn kleine kindje net te klein is voor de duur van de zwangerschap, mag ik nu niet werken. Omdat ik al zooo lang wacht op deze zwangerschap ben ik nu ook wel voorzichtig en volg ik de instructies gewoon goed op. Maar ja dan komt de vraag, wat mag ik nog wel en wat niet...
Zowiezo niet meer zwaar tillen.
Diane Basje. jij hebt al een mooi koppeltje veulens lopen. Nog eventjes wachten op nummer drie. succes nog.
Pretty dat schiet al super op.
carika hihihi hoe lief. Ze vind haar veulen om op te eten....
Inowa.Citaat:
Aagje haar banden zijn dan misschien flink slapper aan het worden maar haar uier is om te janken,eergisteren deze foto gemaakt.
ze heeft niet eens zucht.
kan haar uier nog niet eens theezakjes noemen,ja misschien droge verschrompelde theezakjes.
hihihi hoe je het omschrijft... Maar inderdaad nog om te janken. Dat stadium ben ik gelukkig nu voorbij...
Vitaquilla. Dat zou toch echt niet lang meer duren. Nog heel eventjes.
Setteli dat is inderdaad spannend....
Inowa hoop toch niet dat je voorgevoel gelijk krijgt. Of het moet een blijde voorgevoel zijn.... Edit er zit heel iets groei in.
Emmy ik denk dat dat nog wel bijtrekt. Hij heeft ook zulke lange benen. Dat heeft gewoon tijd nodig om recht te trekken.
Caesar dat klinkt als een leuke merrie. Gefeliciteerd. Ben benieuwd naar een foto.
Edit zie hem al. Dat is een mooie schimmel. Ze trekt de aandacht wel, vind ik...
Neon schiet ook al erg op. Spannend ook bij jou.
Scooby wat een leuk ondeugend mannetje.
Zo dat was mijn bijleespoging hahahaha.