Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
T3mptati0n schreef:Hier nog 46 dagen tot de veilige zone, en nog 69 dagen tot de uitgetelde datum....... Ik kan het er nu wel uitkijken
Ben zo benieuwd wat iedereen krijgt!
Een koortsvrije Hera, reden voor een feestje dus?!Ben zo blij voor je dat ze koortsvrij is en dat je laatst het veulen nog een teken van leven zag geven!
AGarcia schreef:T3mptati0n schreef:Hier nog 46 dagen tot de veilige zone, en nog 69 dagen tot de uitgetelde datum....... Ik kan het er nu wel uitkijken
Ben zo benieuwd wat iedereen krijgt!
Een koortsvrije Hera, reden voor een feestje dus?!Ben zo blij voor je dat ze koortsvrij is en dat je laatst het veulen nog een teken van leven zag geven!
als jij nog 68 dagen tot de uitgetelde datum moet, en 46 tot de veilige zone, en ik 59 tot de uitgerekende datum en 45 tot de veilige zone, tel ik dan verkeerd?
edit: of tel jij vanaf 310 veilige zone ofso?
AGarcia schreef:Kitzbi gefeliciteerd met je mijlpaal!
Een koortsvrije Hera, ook helemaal prima dus
Hier nog 59 dagen tot de uitgerekende datum, en 45 tot de veilige zone, we komen al in de buurt
Giolli, woon jij niet in Westendorp?
_sioux_ schreef:haal ik net siouxtje uit haar stal zit ze helemaal onder de bultjes!....echt van haar oren tot haar kont....en ze jeuken ook nog! ik had wat bij de paardendrogist besteld en daar zat een zakje bij van pavo energie nogwattesik denk dat ze daar niet tegen kon! al heeft ze maar een handje gehad....
morgen maar ff wassen en andere deken op....arm kind!...![]()
wel heerlijk even buiten gewandeld met haar..wat een heerlijk weertje!..![]()
bultjes
http://img651.imageshack.us/img651/8297 ... 172438.jpg
sioux 199 dagen drachtig vandaag (denk ik)