Even vraagje: Als merries hengstig zijn weet ik dat de veulens aan de diaree kunnen raken, maar zijn ze dan ook zo suf en sloom. Ik vond mounya echt heel zielig, stond alleen maar te suffen of ging liggen slapen, hoort dat er ook bij? Ze heeft geen koorts.
Ze had 38.4, heb ook de da gebeld, die zei dat dat geen koorts was. Ik vind dr gewoon wat minder levendig als normaal, maar bij jullie was dat dus niet het geval?
pepper is nu dus hengstig maar veulentje heeft geen diarree en is alles behalve sloom....
ben trots!!!
was gisteren gaan wandelen met pepper en de kleine(100 meter ofzo) op de manier zoals hier laatst was aangegeven met een touw achter de kont langs.
eerste aantal meter heb ik druk op het touw moeten zetten maar daarna liep ze super mee.
net van de weide op weg naar de trailer om naar de HH te gaan liep ze echt perfect mee!!! geen enkele keer drammen of stoppen en hangen. ze bleef heel netjes naast me lopen.
wat een leuk en vrolijk veulen fokfanaat! wat is de afstamming van je veulen? heb je profiel nog doorgespit snel, maar staan zoveel paarden, volgens mij heb ik het gemist dan
Wat een leuke combi Manueeltje, snap dat je daar trots op bent!
manueeltje84
Geplaatst: 15-05-10 19:35
Ben apen trots op dr, ze is nu in totaal 3x gestart en iedere keer 1ste. (wel bixie dan he, ze is pas 6 jaar) Maar vanaf volgende maand gaat ze gewoon de klasse B in, ze doet het zo goed.
Talida
Geplaatst: 15-05-10 19:37
Heeft ze al dr eigen prijzenkast?
stunning
Geplaatst: 15-05-10 19:42
Ze zijn echt een leuk stel manueeltje! Knap van d'r dat ze het zo goed doet, snap dat je trots bent !
Wauw wat een pracht veulen fokfanaat!
manueeltje84
Geplaatst: 15-05-10 19:45
Talida schreef:
Heeft ze al dr eigen prijzenkast?
nee nog niet (maar mama wel, dus daar kunnen ze nog wel bij)
jolandje
Geplaatst: 15-05-10 19:49
manueeltje wat een leuk stel , kind/pony
fokfanaat, ik heb je profiel eens bekeken , wat heb jij veel gave paarden zeg, en wat een prachtige foto's ook, hoe is het trouwens met de merrie die pas bevallen was?