Nou ben ik gister in mijn enthousiasme helemaal vergeten te reageren op de anderen!
Nog even reacties op de afgelopen paar pagina's:
@flettie: Staan ze bij jullie gewoon buiten joh? Wij hebben de paarden met Oud en Nieuw toch allemaal met gesloten luikjes binnen. Maar ja, dat is niet zozeer omdat we bang zijn dat ze gek zullen doen, maar meer omdat er genoeg gekken rondlopen die anders misschien rare ideeën kunnen krijgen.
@sonjim: Weet je inmiddels al of ze drachtig is of niet? Als je haar buikje vergelijkt met die van de zomer, dan is ze nog niet veel gegroeid. Aan de andere kant heeft ze wel een aardig zes-maandenbuikje. Ik zou het niet durven zeggen!
@Nicole288: Mooie buikjes hoor! Maar wat heeft die Doortje al een buik bij 145 dagen, jeutje...
@Belgengek: De caafjes zijn leuk zeg! Dat die moeder niet ontploft is mag een wonder heten!
@kitzbi: Dat is nog een strakke merrie. Die van ons liep er al heel anders bij met 170 dagen! Is dit haar eerste veulen?
@Amandake: geweldig die kleintjes! Zo leuk om te zien dat die vacht nu helemaal uit elkaar gaat staan, het zijn net allemaal kleine Coosh-balletjes!
Citaat:
MLJ: mooie buik zeg. Wel grappig, op de foto heeft de merrie dezelfde kleur als het paard van je avatar! Bijna zilver!
Ze is een koffievos, maar een beetje stof en vuiligheid doet een hoop!
@MarijeR: Mooie buikjes! Had ik nu goed begrepen dat zij zo'n 320 dagen dragen?
@Lucy_1: Luna staat er mooi bij hoor.
Zo, hopelijk iedereen gehad!