Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarijeR schreef:* en eentje van Al_Zawraa, ff denken... jouw naam was eerst Destiny02?
Ze zit vandaag al op 277 dagen, het gaat echt zo snel! De baby is echt heel actief, je ziet en voelt het echt heel vaak bewegen 
Ik ga proberen de nieuwe eigenaar ervan te overtuigen om haar los te laten staan in de trailer, en haar dan een klein beetje te sederen. Ze is zo braaf in de trailer, en helemaal als ze licht gesedeert is, moet dat gewoon goed gaan. Ik zie het totaal niet zitten om haar voor zo'n lange reis (minimaal een uur of 3) vast te zetten, helemaal alleen in de trailer. 
Marije 

Denk aan mij!
barbaarsss hihi
MarijeR schreef:Hier zit Dynamic vandaag op dag 250
Mooi moment voor een borstelbeurt en foto's...![]()

maar we zijn met drie mensen dus deze keer zal ze het niet stiekem doen ik heb zat man kracht in geschakeld haha!
Nog even reacties op de afgelopen paar pagina's:
Citaat:MLJ: mooie buik zeg. Wel grappig, op de foto heeft de merrie dezelfde kleur als het paard van je avatar! Bijna zilver!
mylittlejoy schreef:@Nicole288: Mooie buikjes hoor! Maar wat heeft die Doortje al een buik bij 145 dagen, jeutje...
Het wordt weer tijd voor een KMD foto
Mira laat nog eens zien die buik! 
) 

Heerlijk om met dit weer een stuk te wandelen he? Ik ben ook actief geweest de laatste dagen.

Maseike schreef:http://www.dreamhorse.nl ik zag op die site dat je ook een test hebt, die uitslag geeft of het veulen binnen 12 uur komt.
Iemand ervaring mee ?