Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

carina schreef:Macy is ook echt zo'n paardje wat het stiekem tussendoor doet... In de jaren dat ze op de cam staat heb ik haar telkens gemist... Hopelijk ga 'k het nu dan toch eens meemaken bij dr
Ik geloof dat ik 1 x, maar of dat nu vorig jaar of het jaar d'r voor alweer, echt net naast pot had gepiest. Nog even dit of dat doen en dan kom je terug en jawel hoor.... Sammie schreef:Ze staat nu wel raar met dr staart omhoog? Ze zal wel moeten plassen.
Fenneke zit Marije in de aanslag op stal ?

FennekeR schreef:Macy vergeet alleen dat er ook camera's hangen....![]()
Helaas wel de popup want streaming wil om de een of andere vage reden niet werken hier 

Stiekem hoop ik toch dat Macy het nog even binnen houdt een dagje of 2. Mmmm, vrijdag.... Ja, komt beter uit
Zo zonder chef hebben we hier op kantoor gedurende de hele dag dan helemaal last van het vrijdagmiddag-gevoel 

FennekeR schreef:Flettie, jouw tanker/tinker gedraagt zich volgens mij wel hoor.![]()

MamaSnoopy schreef:
Sammie schreef:Als ik nou vanmiddag rond 4 a 5u terugkomt hoe groot is de kans dat ik 2 paarden in de stal zie staan?
Daar was ik al bang voor
maar ik moet toch echt nog even weg...

dus macy wacht maar braaf tot ik trug ben rond 4 uur....dan mag je t veulen eruit gooie
lekker uitpoepen als de mensen achter de pc weg zijn... En ik er nog ben
Sammie schreef:Daar was ik al bang voor
maar ik moet toch echt nog even weg...